14:12 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف 156 فقره پرونده سرقت در گيلان

کیمیای شمال – رئيس پليس آگاهی استان از اجراي 6 مرحله طرح عملياتی مبارزه با سرقت در دی ماه سال جارى در گيلان خبر داد و گفت: در اين راستا 156 فقره پرونده سرقت كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “عليرضا حدادی” پيشگيری و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيري مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌های وقوع جرم عنوان كرد و اظهارداشت: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.
رئيس پليس آگاهي استان گيلان با بيان اينكه 6 مرحله انواع طرح عملياتی مبارزه با سرقت در دی ماه سال جاري در سطح استان گيلان اجرا شد، افزود: در اين راستا با انجام اقدامات فني و عمليات‌هاي جداگانه 64 سارق و 31 مالخر شناسايي و دستگير شدند.
اين مقام انتظامی از کشف 156 فقره پرونده سرقت خبر داد و بيان‌داشت: افراد دستگير شده با تکميل پرونده براي سير مراحل قانونى در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
سرهنگ حدادي در پايان عدم رعايت نکات حفاظتي را مهمترين عامل سوء‌استفاده سارقان عنوان کرد و گفت: يکی از اصلی ترين و مهمترين اولويت‌های پليس، برخورد با جرايم به خصوص سرقت و پيشگيري از وقوع آن است که اين مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *