04:13 - May 12, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار گیلان:
    پیشرفت‌های امروز، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است

استاندار گیلان:
پیشرفت‌های امروز، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است

کیمیای شمال – استاندار گیلان گفت: پیشرفت‌های امروز کشور در بخش‌های مختلف، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده و جهانیان را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ اسدالله عباسی عصر دیروز (دوشنبه) در جریان برگزاری همایش شکوه انتخابات شهرستان سیاهکل و در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی تصور نمی شد که روزی ایران در بخش‌های مختلف اعم از تولید ، پزشکی ، علمی ، تسلیحاتی و دانش بنیان جزو کشورهای برتر در جهان باشد؛ اما امروز به مدد جوانان ایرانی در بخش‌های مختلف به رتبه‌ و جایگاه ارزنده ای در همه بخش ها دست یافتیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به همراهی و هم افزایی مردم با مسئولان در همه ادوار  ، مشارکت آنان در عرصه های سرنوشت ساز را شایسته تقدیر خواند و تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه انسجام و وحدت ملی را به اثبات می رسانند.

وی با اشاره به فراهم بودن زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات در گیلان ، اضافه کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی در ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

استاندار گیلان ادامه داد: مردم ولایتمدار و انقلابی استان گیلان به ویژه مردم سیاهکل همانند گذشته مشارکت فعالی در انتخابات پیش رو خواهند داشت و سرنوشت چهار سال آینده را طوری رقم بزنند که با افتخار اعلام کنیم مردم سیاهکل پیشرو در مشارکت هستند.

عباسی گفت: مردم از روی عملکرد و کارنامه افراد ، نامزد مورد نظر را برای نمایندگی انتخاب کنند تا با انتخابی اصلح سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین شود و مسئولیت به دستان کسانی سپرده شود که امانت دار باشند.

وی با تاکید بر این موضوع که نه از داوطلبی حمایت و نه مخالفت خواهیم کرد، افزود؛ وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حضور باشکوه در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد ، افزود: پروژه های اقتصادی و عمرانی خوبی در دهه فجر امسال افتتاح شد و این روند ادامه خواهد داشت.

عباسی روند اجرای شمار قابل توجهی از پروژه های بزرگ گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بزودی طرح های عظیمی از استان با حضور رئیس محترم جمهور افتتاح و تعدادی از آن هم تا هفته دولت 1403 بهره برداری می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *