11:03 - July 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان:
    تجهیز مراکز ملکی تامین اجتماعی به آنژیوگرافی از مطالبات مهم کارگران و بازنشستگان است

دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان:
تجهیز مراکز ملکی تامین اجتماعی به آنژیوگرافی از مطالبات مهم کارگران و بازنشستگان است

کیمیای شمال – دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با حضور در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همت تشکلات کارگری در محل خانه کارگر گیلان برگزار گردید گزارشی از اقدامات و برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی جهت ارتقای درمان استان ارائه نمود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ در ابتدای این مراسم که با حضور جمع کثیری از کارگران، بازنشستگان، نمایندگان و تشکلات کارگری در سالن اجتماعات خانه کارگر گیلان برگزار شد، حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر استان با اشاره به بالا بودن هزینه های درمان گفت: با توجه به اینکه بیش از نیمی ازجمعیت استان را کارگران، بیمه شدگان و بازنشستگان تشکیل می دهند و از آنجایی که بدلیل مشکلات اقتصادی که در دو سال اخیر برای این قشر زحمتکش ایجاد شده است و همچنین بالا بودن هزینه های درمان، باید توجه بسیار بیشتری به توسعه و ارتقا درمان  این استان شود.
دبیراجرایی خانه کارگر گیلان با قدردانی از زحمات مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی و توجه این مدیریت به دغدغه های کارگران و بازنشستگان گفت: کارهای بزرگی در چند سال اخیر در حوزه درمان تامین اجتماعی این استان انجام شده که موجب تحول در خدمت رسانی و دلگرمی کارگران و بیمه شدگان گردیده است.
حسن ایزدی به عدم تجهیز مراکز ملکی تامین اجتماعی به بخش آنژیوگرافی اشاره داشت و گفت: تامین اجتماعی بزرگترین مامن کارگران و بازنشستگان در حوزه درمان است، با توجه به اینکه گیلان سالمندترین استان کشوراست و نیز افزایش بیماریهای قلبی و عروقی، تجهیز مراکز ملکی تامین اجتماعی به آنژیوگرافی از نیازهای اساسی و مطالبات مهم  کارگران وبازنشستگان است. انتظار بر این است همه مسئولین استان همگام و همراه با مدیریت درمان تامین اجتماعی این امر مهم و کار بزرگ را که عملیات کلنگ زنی آن در خرداد سالجاری با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شد، به سرانجام مقصود برسانند.
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در این مراسم با بیان اینکه خدمت به کارگران و بازنشستگان را افتخاری برای خود میدانیم گفت: کارگران و بیمه شدگان شریف ترین و عزیزترین قشر جامعه هستند، خدمت به این عزیزان را افتخار خود دانسته و همواره بدنبال توسعه درمان و ارتقا کیفت خدمات قابل ارائه هستیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه برنامه ها و اقدامات انجام شده با هدف بهبود و افزایش خدمت رسانی انجام می شود گفت: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی در تلاش است با  عملیاتی نمودن و به سرانجام رساندن طرحهای توسعه ای نظیر بازسازی و راه اندازی درمانگاه (رها شده)منجیل پس از 30 سال، مجتمع درمانی رفاهی لاهیجان، پروژه درمانگاهی و مجتمع اداری رفاهی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت، اتمام پروژه بازسازی و شبانه روزی کردن درمانگاه فومن، احداث درمانگاه در شهرستانهای فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی نظیر صومعه سرا، خمام، شفت، رضوانشهر و… گامهای موثری در جهت ارتقا درمان و رفع دغدغه های کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی بردارد.

وی افزود: درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با 13 مرکز درمانی و 2 بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با 2347 موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.

همچنین این مدیریت با پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج(شامل 107 بیماری) و پرداختی های غیر شمول بدنبال کاهش دغدغه های مالی بیماران است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *