07:50 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

جلسه ستاد هماهنگی انتخابات در مخابرات منطقه گیلان برگزار شد

کیمیای شمال – جلسه ستاد هماهنگی انتخابات با حضور مدیر مخابرات منطقه گیلان و جمعی از معاونین ، مدیران و روسای ادارات ستادی در ساختمان مرکزی و دفتر مدیریت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، این جلسه که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور معاونین، مدیران و روسای ادارات ستادی مخابرات منطقه برگزار شد، هر یک از اعضای جلسه گزارشی از وضعیت حوزه خود و اقدامات انجام شده ، در دست اقدام و پیش بینی های بعمل آمده برای برگزاری انتخابات و برقراری ارتباطات در منطقه گیلان را ارائه دادند و در صورت وجود هر گونه اختلال ارتباطی با هماهنگی های صورت گرفته، تا پایان بهمن ماه رفع گردد.
مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان در دومین جلسه هماهنگی انتخابات ۱۴۰۲ مخابرات استان گفت: وجود یک شبکه پایدار، امن و مطمئن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه به مسئولان، این باور و اطمینان را می دهد که در تقویت هر چه بیشتر فناوری اطلاعا و ارتباطات بکوشند و کما فی السابق در کنار مخابرات و همراه مجموعه باشند.
وی افزود: هم افزایی و یکپارچگی تمام متولیان ارتباطات در این انتخابات، سنگ بنایی ست تا شفافیت، سرعت و دقت عمل در انتخابات به حداکثر رسیده و درصد الکترونیکی شدن انتخابات در آینده برای اکثر شهرها بیشتر شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برقراری ارتباطات در انتخابات به صورت امن و پایدار اندیشیده شده است و به همین دلیل از تمام همکاران در مخابرات منطقه گیلان که در این راستا تلاش مثال زدنی داشتند و دارند ، تشکر و قدردانی می کنم .
گفتنی ست این جلسه به منظور پایش مستمر شاخص های کیفی برقراری ارتباطات و پایداری شبکه تا پایان زمان انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *