10:15 - July 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

شرایط ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از شرایط ویژه پلیس برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در آستانهِ جشنِ انقلاب و مبعث نبی مکرم اسلام(ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار “عزیزاله ملکی ” در خصوص جزئیات این خبر گفت: در سالروز مبعث پیامبر رحمت و در آستانه جشن بزرگ انقلاب اسلامی؛ به جهتِ افزایشِ رضایتِ شهروندان بنابر تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور مالکان وسایل نقلیه ای که صِرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده‌اند، می‌توانند از تاریخ شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” با مراجعه به قسمت پلیس راهور و “صفحه ترخیص خودرو” نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه ترخیص خودروهایِ توقیفی شاملِ کلیه تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط نیز می باشد افزود: خودروهایی که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، مشمول این طرح نمی باشند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تسهیلات ویژه ای نیز برای موتورسیکلت های رسوبی در هزینه پارکینگ و همچنین جرائم رانندگی و بیمه در نظر گرفته شده است بیان داشت: در راستای تسهیل و مساعدت در فرآیند ترخیص، نسبت به تقسیطِ جرایمِ رانندگی از طریق ستادِ ترخیصِ پلیس راهور استان اقدام خواهد شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *