21:09 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، صورت پذیرفت؛
    بهره برداری از 44 طرح با اعتبار 71 میلیارد تومانی در بخش کوچصفهان

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، صورت پذیرفت؛
بهره برداری از 44 طرح با اعتبار 71 میلیارد تومانی در بخش کوچصفهان

کیمیای شمال – با حضور فرماندار رشت و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ، 44 طرح در بخش کوچصفهان و با اعتباری افزون بر 71 میلیارد تومان افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری دیروز، ۱8 بهمن‌ماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر 44 پروژه عام المنفعه با اعتبار حدود 71 میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت افتتاح و برای 184 نفر اشتغال موقت و 14 نفر اشتغال دائم ایجاد شد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: افتتاحیه متمرکز پروژه‌های اجرای طرح هادی (بهسازی معابر و آسفالت) روستاهای علینوده،شیرایه،فشتم و گیوادشتان بخش کوچصفهان با اعتباری معادل 11 میلیارد تومان از ردیف استانی و ملی با مساحت 39500 هزار مترمربع (معادل 11 کیلومتر) که توسط بنیاد مسکن انجام شده از دیگر پروژه‌های مورد بهره برداری امروز بود.

وی مرمت و روکش آسفالت روستای ایمن آباد، مرمت روکش آسفالت روستای جعفرآباد-کنارسر و مرمت و روکش آسفالت لولمان – لشت نشاء با اعتباری افزون بر 21 میلیارد و 100 میلیون تومان به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده، هفتمین روز دهه فجر عنوان کرد.

عاشوری گفت: افتتاح متمرکز 14 پروژه‌ تقویت و توسعه شبکه برق در بخش کوچصفهان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 700 میلیون تومان از جمله اقدامات شرکت برق شهرستان بوده که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان بخش کوچصفهان را دارد.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح همزمان14 پروژه عمران شهری در شهر لولمان با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان، افزود: تعداد 2 پروژه عمران شهری هم در شهر کوچصفهان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: افتتاح متمرکز شش خانه بهداشت روستایی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌های شاخص بخش کوچصفهان بود که امروز به بهره برداری رسید.

گفتنی است، شرکت در ویژه برنامه جشن انقلاب با حضور دانش آموزان در شهر کوچصفهان آخرین برنامه فرماندار رشت در این بخش بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *