01:37 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

افتتاح طرح های مخابراتی شهرستان شفت به مناسبت دهه مبارک فجر

کیمیای شمال – صدیقی رئیس اداره مخابرات شهرستان شفت از افتتاح پروژه مخابراتی سایت همراه اول در این شهرستان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان : مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان شفت  با حضور مهندس نقدی فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از روسای ادارات و نهادها ی این شهرستان برگزار شد.
صدیقی رئیس اداره مخابرات شهرستان شفت با تشریح جزئیات مربوط به افتتاح این پروژه ها گفت : احداث ، نصب و راه اندازی سایت همراه اول  در شهرک صنعتی شفت همراه برای پوشش نقاط کور و تسهیل در دسترسی کسب و کارها و مشترکین خانگی از پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال در سطح شهرستان شفت بوده است .
گفتنی است طرح سایت (دکل) همراه اول به طول ۴۸ متر و با تکنولوژی ۴G  با اعتباری افزودن بر ۳ میلیارد تومان توسط مخابرات احداث شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.
رئیس اداره مخابرات شهرستان شفت در پایان خاطرنشان کرد : با راه اندازی سایت جدید مخابراتی که به مناسبت چهل و پمجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  افتتاح شد تعداد سایت های همراه اول درشهرستان شفت به ۲۱ سایت رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *