04:35 - May 22, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • آمادگی پليس برای کمک به مردم گرفتار در برف/ وضعيت استان از نظر امنيتی آرام و مطلوب است

آمادگی پليس برای کمک به مردم گرفتار در برف/ وضعيت استان از نظر امنيتی آرام و مطلوب است

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان گيلان از آماده باش کامل پليس در ساعات اوليه بارش سنگين برف براي خدمت رسانی به شهروندان خبر داد و گفت: پليس در کنار ساير عوامل امدادی در حال بازگشايی محورها و جابجايی مسافران گرفتار در برف است.

به گزارش کیمیای شمال؛ سردار”عزيزاله ملکي” در حاشيه بازديد از محورهای استان گيلان اظهار داشت: يگانهای انتظامی گيلان در پی وضعيت جوي نامناسب و هشدارهاي هواشناسی، با بسيج تمامي امکانات و ناوگان خودرویی، به کمک و امداد مسافران و شهروندان شتافتند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه يگانهاي انتظامي گيلان از ساعات اوليه بارش برف، تمامي توان و امکانات خود را بسيج کرده است، افزود: ماموران انتظامي براي کمک و انتقال مسافران و شهروندان گرفتار در برف و نيز ارائه خدمات به اين عزيزان در آماده باش کامل هستند.
وي افزود: اکيپ‌هاي انتظامي، يگان ويژه و پليس راه به کمک عوامل امدادي و راهداري وظيفه بازگشايي محورها و جابجايي مسافران گرفتار در برف را بر عهده گرفته‌اند.
سردار ملکي، بازگشايي برخي از معابر عمومي، امدادرساني به خودروهاي آسيب ديده، نصب زنجيرچرخ خودروهاي شهروندان واطلاع رساني به موقع وضعيت جوي و هشدارهاي انتظامي به مسافران را از ديگر اقدامات پليس گيلان برشمرد و گفت: پليس براي برقراري نظم، آرامش و افزايش امنيت شهروندان تمامي سعي و تلاش خود را بکار گرفته است.
فرمانده انتظامي استان گيلان با اشاره به حضور پليس راه و ساير دستگاههاي خدماتي و امدادرساني در سطح محورهاي مواصلاتي، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط محور پونل – خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال انسداد فصلي دارد.
سردار ملکي افزود: وضعيت استان از نظر امنيتي آرام و مطلوب است و پليس به همراه ساير نهادها در کنار مردم و ياري رسان آنها خواهد بود تا هيچگونه مشکلي براي شهروندان ايجاد نشود.
وي با اشاره به اينکه ترددهاي بي مورد سبب کند شدن عبور و مرور و اختلال در خدمت رساني نيروهاي امدادي است، گفت: از شهروندان انتظار داريم با توجه به در پيش بودن يخبندان و لغزنده بودن معابر با هوشياري و رعايت کامل مقررات رانندگي کرده و براي جلوگيري از حوادث احتمالي از تردد بي مورد خودداري کنند.
فرمانده انتظامي استان گيلان در خاتمه به مسافران توصيه کرد: از سفرهاي غير ضروري به استان اجتناب کنند و در صورت ضرورت حتما قبل از سفر، آخرين وضعيت محورها را بررسي و تجهيزات زمستاني مناسب مانند زنجير چرخ، آذوقه، پتو و البسه گرم را به همراه داشته باشند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *