15:48 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بيش از 10 هزار عدد مواد محترقه در رشت کشف شد

کیمیای شمال – فرمانده انتظامي شهرستان رشت از کشف 10 هزار و 498 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و دستگيری 7 نفر در اين رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظی” با بيان اينکه در راستاي پيشگيري از خطرات احتمالی ناشی از استفاده مواد محترقه در روزهای پايانی سال، طرح برخورد با تهيه و توزيع کنندگان اين اقلام تشديد شده است، اظهارداشت: پليس با تمام توان و جديت با افراد متخلف در اين رابطه برخورد قاطع مي‌کند.
وي در ادامه با اشاره به کسب خبري مبني بر فروش مواد محترقه غيرمجاز در منطقه سبزه ميدان شهر رشت و مناطق اطراف آن، ماموران کلانتري 22 بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: در اين راستا طي بازرسي از 2 واحد صنفي و 5 نفر که به صورت سيار در حاشيه خيابان حضور داشتند، 10 هزار و 498 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و پرخطر کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت بيان‌داشت: در اين خصوص 7 نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين مقام انتظامي در پايان از والدين خواست با توجه به در پيش بودن چهارشنبه آخر سال نسبت به کنترل فرزندان خود همت بيشتري داشته و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز در خصوص مواد محترقه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس گزارش دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *