11:42 - July 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تقدیر از فعالین نماز اداره کل بیمه سلامت گیلان

کیمیای شمال – طی مراسمی روز دوشنبه 1402/12/21 با حضور دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت گیلان از فعالین نماز در اداره کل بیمه سلامت گیلان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش کیمیای شمال؛ در ابتدای این مراسم دکترعاطف راد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان وخیر مقدم، طی سخنانی در مورد اهمیت اقامه نماز مطالبی رابیان نمود.

وی افزود: نماز سرلوحه تمام کارها در زندگی ماست و همه اعمال ما بستگی به نماز دارد .

دکتر عاطف راد گفت: تردیدی نیست خانه‌ای که در آن نماز برپا داشته شود، نور و رحمت الهی در آن پرتو افشانی می‌کند و بر همۀ ابعاد زندگی سایه می‌‌افکند و برکات فراوانی به جای می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: برجسته‌ترین اثر نماز، رسیدن به آرامش روحی و روانی است، چراکه نماز یاد خدا را در دل زنده می‌کند و یاد خدا ریشه تمام خوبی‌ها و زیبایی‌ها است که باعث آرامش دل می‌گردد و به صراحت می‌توان گفت: نماز عامل سازنده‌ای است که مقاومت و ایستادگی آدمی را در فراز و نشیب زندگی حفظ می‌کند و نمازگزار در سایه این مقاومت، در مقابل هر خیر و شر، و هر مصیبت و بلایی، ایستادگی می‌نماید.

در ادامه این مراسم ازامام جماعت، وفعالین نماز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد در لوح اهدایی آمده است : نماز نردبان بلند رسیدن به قله های عرفان و بندگی و اساس دین ناب محمدی (ص) است و تلاش در جهت فراهم کردن زمینه اقامه نماز این فریضه الهی امری ستودنی است .

آنانکه این فریضه الهی را اقامه و ترویج می کنند سزاوار تحسین می باشند.

ضمن تقدیر و سپاس از جنابعالی و همه خادمان و یاوران نماز اداره کل بیمه سلامت گیلان از پروردگار مهر آفرین برای شما سلامت، سعادت و سیر صعودی مراتب ترقی و تعالی را در همه مراحل زندگی آرزومندم.

دکتر محمود عاطف راد

مدیر کل بیمه سلامت گیلان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *