05:41 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

آرامش در شهر با جمع‌آوری و دستگيری 346 نفر در گيلان

کیمیای شمال – رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشديد مبارزه با مواد مخدر در گيلان خبر داد و گفت: در اين راستا 346 نفر معتاد متجاهر، خرده‌فروش و قاچاقچی جمع‌آوری و دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “علي احمد‌پور” با بيان اينکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان يک تهديد جدي جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، اظهارداشت: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در اين راستا با عزم جدی و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌کند.
وي در ادامه گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح آرامش در شهر با هدف تشديد برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت 3 روز توسط پليس مبارزه با موادمخدر گيلان در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان ضمن اشاره به  تعامل خوب فرماندهان انتظامي شهرستان‌هاي تابعه در اجرای اين طرح، بيان‌داشت: در اين راستا، 346 معتاد متجاهر،  خرده‌فروش و قاچاقچي موادمخدر نيز در سطح استان دستگير شدند.
اين مقام انتظامي از کشف 15 کيلو و 860 گرم ترياک، 487 گرم هروئين، 3 کيلو و 412 گرم حشيش، 734 گرم شيشه و 3 کيلو و 780 گرم ساير موادمخدر از اين افراد خبر داد و تصريح کرد: معتادان از طريق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتياد ماده 15 و 16 قانون مبارزه با موادمخدر معرفي و خرده‌فروشان و  قاچاقچيان موادمخدر با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
سرهنگ احمد‌پور در پايان با تاكيد بر اجراي مستمر اينگونه طرح‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد با پديده شوم اعتياد و موادمخدر كه زمينه‌ساز بسياري از جرايم و ناهنجاري‌هاي اجتماعی است با قدرت در دستور کار پليس قرار دارد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *