12:18 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ورود بیش از ۲۲۰ هزار خودرو به گیلان در ۴ روز گذشته

کیمیای شمال – مدیرکل راهداری گیلان از ورود بیش از ۲۲۰ هزار خودرو به این استان در ۴ روز گذشته خبر داد.

به گزارش کیمیای شمال؛ غلامعلی نیک فهم، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از کاهش ۱۵ درصدی ورود خودرو به استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: طی ۴ روز گذشته تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

او با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور‌های استان گیلان در طرح نوروزی افزود: از ۲۴ لغایت ۲۷ اسفند ماه، ۲۲۰ هزار و ۷۹ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

مدیرکل راهداری گیلان همچنین با اشاره به خروج تعداد ۱۸۷ هزار و ۵۷۱ وسیله نقلیه از استان در این مدت تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش در ورود خودرو به استان و ۶ درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

نیک فهم با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۹۶ هزار و ۲۴۰ وسیله نقلیه بوده است، گفت: محور رامسر – چابکسر نیز با ۷۱ هزار و ۸۳۴ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

او متوسط تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان را ۶۲۲ وسیله نقلیه در ساعت دانست و افزود: اوج تردد در محور‌های استان در روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه با متوسط تردد ۶۵۴ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

به گفته مدیرکل راهداری گیلان، از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان تردد در محور‌های ارتباطی داخلی استان، مربوط به محور امامزاده هاشم – رشت با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۴۵۳ وسیله نقلیه در روز بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *