05:11 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تبریک مدیرکل بیمه سلامت گیلان به مناسبت آغاز سال نو

کیمیای شمال – دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در پیامی فرا رسیدن آغاز سال نو و تقارن عید باستانی نوروز با ماه پر خیر و برکت رمضان را به تمامی هموطنان به ویژه بیمه شدگان و کارکنان خدوم بیمه سلامت تبریک گفت.

به گزارش کیمیای شمال؛ در این پیام آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

تقارن آغاز سال نو و ماه مهمانی خدا ، سرآغازی برای نو شدن دلها و فرصتی برای تزکیه نفس و عبادت است . تحول فصل و بهار طبیعت ، آغاز و بهانه ای برای تغییر نگرش و منش و فرصتی مغتنم جهت استعانت از خداوند باری تعالی است .

سالها و ایام عمر متشکل از فرصتها و تهدیدها است و هنر ما این است که بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل و از فرصتها استفاده کنیم.

امید است در سالی که پیش رو داریم همانند گذشته با تلاش و کوشش مستمر و با تمام توان در راستای اهداف متعالی سازمان بیمه سلامت ایران و افزایش رضایتمندی مردم و بیمه شدگان گام برداریم.

در آستانه نوروز و آغاز سال ۱۴۰3 لازم می دانم؛ از مساعی و تلاش های همه همکاران در سازمان بیمه سلامت ایران و همچنین سازمان ها و مجموعه شرکای کاری ، دانشگاه علوم پزشکی که در خدمت رسانی به بیمه شدگان عزیز در سال جاری با ما همراه و همگام بودند ؛ صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
اینجانب حلول سال نو و بهار طبیعت و معنویت را خدمت ملت شریف ایران ، خانواده بزرگ سازمان بیمه سلامت ایران ، بیمه شدگان و مردم ولایتمدار گیلان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده ، از درگاه ایزد منان برای همگان سلامتی و بهروزی روزافزون مسئلت دارم.

دکتر محمود عاطف راد

مدیر کل بیمه سلامت گیلان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *