11:25 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پيام تبريک فرمانده انتظامى استان گيلان به مناسبت سال نو

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان با صدور پيامي سال نو را به مردم شريف استان و تمامی همکاران تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سردار” عزيزاله ملکی” با صدور پيامی، آغاز سال نو را تبريک گفت.
متن اين پيام به شرح ذيل است؛
بسم الله الرحمن الرحيم
يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الي احسن الحال.
حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لايزال الهي، فصل ايمان و شکوه جلوه خداوندي است و بار ديگر نشانه‌اي بديع از آيات الهي در جهان متجلي گشته و زمين، آيه‌هاي سر سبزي و حيات را به تلاوت نشسته است.
بي ترديد نظم و امنيت فراگير و کم نظيرحاکم بر کشورمان مرهون لطف بي پايان خداوند يکتا، عنايت ويژه حضرت ولي عصر(عج)، هدايتگري هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌هاي شهداي والامقام عرصه نظم و امنيت و آگاهي و همراهي آحاد مردم کشورمان است.
امنيت و پويايي جامعه مقوله بسيار مهم و دغدغه اصلي دلسوزان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي از جمله سازمان بزرگ انتظامي است که تحقق اين مهم جز با رعايت قانون، افزايش آگاهي نسبت به تهديدات و همکاري و مشارکت همه جانبه مردم در تامين نظم و امنيت ميسر نخواهد شد.
اينجانب فرا رسيدن سال نو و تقارن بهار طبيعت با بهار قرآن و ماه ميهماني خدا را به عموم هم استاني‌هاي عزيز و به يکايک همکاران سختکوش و پرتلاش خود به دليل خدمت صادقانه و بي‌منت به مردم بصير و قدرشناس‌ در طول سال 1402 تبريک عرض نموده و از خداوند متعال براي تمامي هموطنان عزيز سالي سرشار از شادکامي‌، همراه با صحت، سلامتي و برکت را مسئلت مي‌نمايم.
فرمانده انتظامي استان گيلان
سرتيپ دوم عزيزاله ملکي

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *