21:39 - May 13, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

سارق سابقه دار غير بومی در دام پليس رشت

کیمیای شمال – فرمانده انتظامي رشت از کشف 3 دستگاه خودروى پرايد سرقتی و دستگيری سارق غير بومی سابقه دار خودرو و لوازم داخل آن خبر داد و گفت: اين فرد به 3 فقره سرقت خودرو و 18 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل آن اعتراف كرد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظي” پيشگيری و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدى و جمعي همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيري مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌های وقوع جرم عنوان كرد و اظهار داشت: پليس به منظور برقراري امنيت و آرامش شهروندان گرامي ،حرکات مجرمان و سارقان سابقه دار را زير نظر داشته و کنترل مي نمايد.
وي در ادامه گفت: به دنبال وقوع چندفقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن به شيوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان رشت، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از شناسايي سارق غير بومي اين پرونده ها توسط مأموران يگان امداد رشت در يکي از خيابان هاي فرعي حومه شهر رشت خبر داد و تصريح کرد: مأموران پس از تعقيب و مراقبت نامحسوس چندساعته، سارق را در حالي که قصد داشت خودرو پرايد سرقتي را به محلي خلوت در حاشيه شهر منتقل و قطعات و محتويات داخل آن را سرقت کند در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه در ادامه روند رسيدگي اين پرونده ها توسط مأموران کلانتري13 با تحقيقات و بازجويي هاي فني از سارق دو خودروي پرايد سرقتي ديگر نيز کشف شد، افزود: سارق 36ساله که سابقه 8 سال زندان به دليل جرائم متعدد سرقت را داشته است، در بازجويي هاي فني و تحقيقات پليس به 3 فقره سرقت خودرو و 18فقره سرقت قطعات و محتويات داخل آن اعتراف کرده و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شد.
سرهنگ حافظي در پايان با اشاره به اينکه 3 خودروي سرقتی کمتر از 24ساعت کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد از مردم خواست هشدارهای انتظامي را در بحث پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *