21:51 - April 28, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

قاچاق نافرجام حشيش در پوشش خانواده

کیمیای شمال – رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از انهدام باند 3 نفره قاچاق موادمخدر و كشف بيش از 40 كيلوگرم مواد روانگردان از نوع حشيش در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “علي احمدپور” با اعلام اينكه سال‌ها است كه موادمخدر به عنوان يك تهديد جدي جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتياد را ريشه بسياري از جرايم، ناهنجاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي عنوان كرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامي با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌کند.
وي در ادامه با بيان اينکه با انجام تحقيقات و اقدامات فني صورت گرفته مشخص شد، 3 نفر در پوشش خانواده با يک دستگاه خودرو پژو 405 در حال حمل موادمخدر در شهرستان رشت هستند، افزود: با همکاري اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) خودرو مورد نظر در يکي از خيابان‌هاي شهر رشت شناسايي و توسط ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر متوقف شد.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گيلان از كشف 40 کيلو  و 400 گرم ماده روانگردان از نوع حشيش در بازرسي از اين خودرو خبر داد و تصريح كرد: در اين خصوص متهمان 21، 24 و 32 ساله دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين مقام انتظامي در پايان به تلاش‌هاي شبانه‌روزي كاركنان انتظامي براي تامين و ارتقاء امنيت اشاره کرد و گفت: پليس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌کند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *