01:07 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مسافران نوروزى زمان بازگشت خود از سفر را مديريت کنند

کیمیای شمال – رئيس پليس راه استان با بيان اينكه پليس تمام تلاش خود را براي تامين امنيت جاده‌ای و ترافيکی بکار گرفته، گفت: مسافران نوروزی زمان بازگشت خود از سفر را مديريت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “جاور صفاری” با اشاره به اينكه با توجه به پايان ايام تعطيلات نوروز، پيش‌بینی می شود محورهای مواصلاتی گيلان با افزايش حجم تردد وسايل نقليه روبرو شود، اظهارداشت: به همين منظور پليس راه تمام تلاش خود را به صورت 100 درصد و با تمام امکانات براي تامين امنيت جاده‌اي و ترافيکي در اين ايام بکار گرفته است.

وي در ادامه از حضور گشت‌هاي خودرويي و موتوري پليس راه در جاده‌هاي برون شهري خبر داد و گفت: پليس راه استان با بکارگيري 86 تيم گشت خودرويي و موتوري در محورهاي خروجي استان و همچنين محل‌هاي منتهي به تفرجگاه‌ها، نسبت به تامين نظم و تسهيل در امر عبور و مرور اقدام مي‌كند.

رئيس پليس راه استان گيلان علت وقوع سوانح رانندگي روز‌هاي اخير در استان گيلان را واژگوني اعلام کرد و بيان‌داشت: خستگي و خواب آلودگي مهمترين علت وقوع چنين تصادف‌هايي است و به همين منظور همواره به رانندگان توصيه شده تا در طول سفر به ازاي هر 2 ساعت رانندگي، 15 دقيقه استراحت كنند.

اين مقام انتظامي با اعلام اينکه بايد با صبر و حوصله، پرهيز از عجله و شتاب و رعايت قوانين، رانندگي کرد از مسافران نوروزي خواست زمان بازگشت خود از سفر را مديريت کنند.

سرهنگ صفاري در پايان به رانندگان توصيه کرد: در صورت بروز تصادف منجر به خسارت اگر وسايل نقليه قابل حرکت بودند بدون درنگ آن‌ها را به سمت راست هدايت و باعث ترافيک و راه بندان نشويد و در صورت بروز حوادث منجر به جرح ضمن حفظ صحنه و ايمن‌سازي محل حادثه با پليس110 تماس بگيرند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *