15:30 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

جمع‌آوری مزرعه استخراج ارز ديجيتال در لاکان

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف 17 دستگاه استخراج ارز ديجيتال در بازرسی از يک واحد صنفی در منطقه لاکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظی” هرگونه فعاليت اقتصادی غيرقانونی را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد كرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامي در برخورد فعاليت‌هاي اقتصادي غيرقانوني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.
وي در ادامه با بيان اينکه در پي دريافت اطلاعاتي در خصوص استفاده از دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال در انبار يک شرکت پخش مواد غذايي در منطقه لاکان شهرستان رشت، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: پس از تحقيقات نامحسوس صورت گرفته در اين زمينه و اطمينان از صحت خبر، ماموران پاسگاه انتظامي لاکان و پيربازار به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت از کشف 17 دستگاه استخراج ارز ديجيتال به همراه تجهيزات مربوطه در بازرسي از اين مكان خبر داد و با اعلام اينکه کارشناسان ارزش تقريبي اين کشفيات را 8 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد کردند، اذعان‌داشت: در اين رابطه متهم 56 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به اينکه فعاليت غيرمجاز دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال علاوه بر مضرات اقتصادي باعت اخلال در شبکه برق‌رساني مي‌شود از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در اين زمينه را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *