13:34 - May 11, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

آرامش در شهر با جمع‌آوری و دستگيری بيش از 1500 نفر در گيلان

کیمیای شمال- – رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشديد مبارزه با موادمخدر در ايام نوروز در گيلان خبر داد و گفت: در اين راستا هزار و 543 معتاد متجاهر، خرده‌فروش و قاچاقچی جمع‌آوری و دستگير و بيش از 425 کيلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ “علی احمدپور” با اشاره به اينکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان يک تهديد جدی جامعه بشري به ويژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهارداشت: مجموعه انتظامي خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌کند.
وي در ادامه با بيان اينکه در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح آرامش در شهر با هدف تشديد برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوري معتادان متجاهر به مدت 15 روز توسط پليس مبارزه با موادمخدر گيلان به مرحله اجرا درآمد، از  تعامل خوب فرماندهان انتظامي شهرستان‌هاي تابعه در اجراي اين طرح خبر داد و گفت: در اين راستا، هزار و 543 معتاد متجاهر، خرده‌فروش و قاچاقچي در سطح استان جمع‌آوري و دستگير شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گيلان به کشف 214 کيلوگرم ترياک، 2 کيلو و 616 گرم هروئين، 49 کيلو و 524 گرم حشيش، 15 کيلو و 613 گرم شيشه و 143 کيلو و 959 گرم ساير موادمخدر از اين افراد خبر داد و تصريح کرد: معتادان از طريق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتياد ماده 15 و 16 قانون مبارزه با موادمخدر معرفي و خرده‌فروشان و  قاچاقچيان موادمخدر با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين انتظامي در پايان با تاكيد بر اجراي مستمر اينگونه طرح‌ها در سال جاری، خاطرنشان کرد: برخورد با پديده شوم اعتياد و موادمخدر كه زمينه‌ساز بسياري از جرايم و ناهنجاري‌هاي اجتماعي است با قدرت در دستور کار پليس قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *