23:06 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پليس ناجی نوجوان تالشی شد

کیمیای شمال – فرمانده انتظامى تالش گفت: ماموران انتظامی اين شهرستان با حضور و اقدام به موقع، جان يک نوجوان 14 ساله را نجات داد.

سرهنگ “محمد رستمی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پليس در تشريح جزئيات اين خبر اظهارداشت: در پي تماس مردمي با مرکز فوريت‌های پليسی 110 مبني بر اينکه فردي به قصد خودکشي تصميم به پريدن از بالکن يک منزل مسکوني را دارد، بلافاصله ماموران کلانتري 11 به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي به حضور به موقع پليس در آدرس اعلامي اشاره کرد و گفت: پس از تلاش‌هاي ماموران انتظامي و دعوت به آرامش اين نوجوان 14 ساله از اقدام به خودکشي منصرف و انگيزه خود از اين کار را مشکلات شخصي و اختلافات خانوادگي عنوان کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان تالش در پايان با بيان اينكه ياس و نااميدي، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگي و عدم بهره‌گيري از مشاوره براي حل معضلات ممکن است در نهايت به اقدامات اين چنيني ختم شود، تصريح کرد: مشاوران انتظامي مستقر در كلانتري‌ها يا مرکز مشاوره معاونت فرهنگي و اجتماعي پليس گيلان، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختي به شهروندان براي کمک به رفع مشکلات شخصي و خانوادگی آن‌ها هستند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *