23:09 - April 29, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • فرمانده سپاه قدس گیلان؛
    جشنواره مدرسه عشق خلأ‌های رسانه‌ای و فرهنگی را پُر می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان؛
جشنواره مدرسه عشق خلأ‌های رسانه‌ای و فرهنگی را پُر می‌کند

کیمیای شمال – فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید به اهمیت تقویت امید، ایمان و شکل گیری اتحاد و همبستگی در جامعه اظهار کرد: جشنواره مدرسه عشق که با برنامه ریزی سپاه و بسیج صورت گرفته می‌تواند خلأ‌های تولید محتوا در زمینه فرهنگی و هنری در نبرد رسانه‌ای را برطرف کند.

به گزارش کیمیای شمال؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری جشنواره مردمی مدرسه عشق خبرنگاران و اصحاب رسانه را بهترین مشاوران خود بیان کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود:دشمن در تلاش فروپاشی اقتصادی و معیشتی جامعه می باشد

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی ادامه داد: علت انتخاب شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی » چالش اصلی در حوزه اقتصاد است که با مشارکت همت مردم ، سرمایه مردم وابتکار مردم محقق شدنی است.

وی با اذعان به اینکه تاثیر رسانه قوی در عقب راندن دشمن از تجهیزات و موشک بیشتراست گفت :کسانی موفق هستند در دنیای امروز که رسانه قوی داشته باشند

فرمانده سپاه قدس گیلان الزامات هنری را در رسانه را مهم برشمرد و تصریح کرد: رسانه در جایی می تواند نقش مهم داشته باشد که تولیدات محتوای فرهنگی و هنری با کیفیت مناسب داشته باشد ،هم ساختارهای رسانه ای شکل بگیرد هم تولید محتوا با انسجام تولید کنندگان رسانه ای در راستای کشف استعدادها و پرورش استعدادها باشد تا در روح و جسم ،قلب و زبان مخاطب اثر داشته باشد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی مدرسه عشق برای اولین بار ‌ محوریت آن به گیلان سپرده شده است از از اهمیت و جایگاه آن گفت و اضافه کرد: ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مدرسه عشق نشان دهنده مردمی بودن این جشنواره و جهش تولیدات هنری و فرهنگی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اضافه شدن موضوع غزه و فلسطین به محور جشنواره ،برگزاری اولین جشنواره خارج از پایتخت،رکور آثار ارسالی است ( ایمان به ظرفیت های مردمی مهم )نمونه ایمان در قله دفاع مقدس نمود دارد و جوان بودن مسئول کمیته ها در برگزاری این جشنواره ها را از ویژگی های جشنواره مردمی مدرسه عشق مطرح کرد.

وی با تاکید به اعتماد به جوان ها اضافه کرد: جشنواره مردمی مدرسه عشق از سوی جوان های دهه هشتادی ادراه می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به یکی از ویژگی جوان ها امید و ایمان به آینده راهبرد رسانه ای را امید بخشی به جامعه دانست و اظهار کرد: رسانه ای همراه در ایجاد منافع ملی باید تقویت امید ، تقویت ایمان و شکل گیری اتحاد و همبستگی در جامعه را مهم بداند.

وی با تاکید به اتحاد دلهای مردم و عدم غفلت در حوزه انسجام اجتماعی ادامه داد: اختلافات فکری و سیاسی در جامعه طبیعی است اما اگر تبدیل به نفرت شود مسأله دار است .

وی با بیان اینکه حرکتی موثر است که ایمان جهتش را مشخص کند ادامه داد: امید حرکت ایجادمی کند ، ایمان جهت حرکت را مشخص می کند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *