03:16 - April 30, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

توقيف شوتی ها در رودبار

کیمیای شمال – جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف 5 دستگاه خودرو شوتی حامل 23 ميليارد و 330 ميليون ريال کالاهای قاچاق در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش کیمیای شمال؛ سردار “حسين حسن‌پور” مبارزه با قاچاق کالا را يكی از اولويت‌هاي اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادي عنوان كرد و اظهارداشت: پليس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکني و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی مي‌کند.
وی در ادامه با بيان اينکه در راستاي برخورد با خودروهاي شوتي پس از اقدامات فني صورت گرفته 4 دستگاه خودرو سمند و يک دستگاه خودرو پژو پارس شوتي توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي در شهرستان رودبار توقيف شد، افزود: در بازرسي از اين خودروها، 7 هزار و 980 ساشه قهوه آماده، 11 هزار و 304 ساشه پودر سالاد، 280 عدد سس، 18 هزار و 480 عدد شکلات، 300 کيلوگرم شکلات فله خارجي فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکي و قاچاق کشف شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان ارزش تقريبي اين کشفيات را طبق نظر کارشناسان، 23 ميليارد و 330 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: در اين خصوص 5 متهم با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانونى در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: براي مانع‌زدايي از مسير توليد و پشتيباني از آن، مبارزه با قاچاق كالا و ارز و برخورد با جرايم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پليس قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *