21:38 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پيام تبريک فرمانده انتظامى گيلان به مناسبت روز ارتش

کیمیای شمال – سردار “عزيزاله ملکی” در پيامی 29 فروردين ماه، روز ارتش را به تمامی دلاورمردان و قهرمانان ارتش جمهوری اسلامی ايران تبريک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
بيست و نه فروردين، مصادف با روز ارتش جمهوري اسلامی ايران و بزرگداشت حماسه آفريني‌های دلاور مردان نيروی زمينی ارتش است.
همزمان با به ثمر رسيدن انقلاب اسلامی ، ارتش رژيم شاهنشاهی كه پيكره اصلی آن را جوانان برومند خانواده‌های مسلمان و اغلب مستضعف ايرانی تشكيل مي‌داد، به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبيك گفت و در نتيجه هم‌صدا و همراه با امت براي براندازي رژيم ستم‌شاهي و ستيز بي‌امان با دشمنان داخلي و خارجي انقلاب به پا خاست و به عنوان نخستين بازوي توانمند نظامي انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوري اسلامي ايران تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير و مستمري را با فداكاري و ايثار و در ابعاد مختلف آغاز كرد.
ارتش غيرتمندي که در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهيد، جانباز و ايثارگر را در راه حفظ عزت، استقلال ميهن اسلامي و شرافت ملت ايران تقديم کرده است و امروز که جمهوري اسلامي ايران به فضل الهي پرشتاب در مسير فتح قله‌هاي رفيع پيشرفت و آباداني در حرکت است، نقش ارتش در تعامل و همکاري با ساير نيروهاي مسلح و پيشرفت در زمينه فناوري ساخت تجهيزات دفاعي و اقتدار کشورمان در جهان مثال‌زدني است.
به يقين ملت ايران فراموش نخواهد کرد که ارتش مکتبي و برخاسته از متن جامعه اسلامي چگونه با نفس مسيحايي معمار کبير انقلاب حضرت امام (ره) در صف انقلاب قرار گرفت و در روزهاي شور، شعور، حماسه و سرنوشت‌ساز به خصوص دوران دفاع مقدس به رسالت تاريخي خود به نحو شايسته عمل کرد.
اينجانب 29 فروردين‌ ماه، روز ارتش جمهوري اسلامي ايران را به خانواده‌ معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزيز اين نيرو و تمامي حماسه‌آفرينان آن تبريک گفته و سربلندي روزافزون تمامي مدافعان کيان جمهوري اسلامي ايران را در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

فرمانده انتظامى استان گيلان
سرتيپ دوم عزيزاله ملکی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *