21:51 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تقدیر دبستانی‌ها از سپاه مقتدر و افتخارآفرین

کیمیای شمال – دبستانی‌های مدرسه شهیده دقیقی فومن به منظور اقتدار آفرینی سپاه پاسداران در پی حمله تنبیهی رژیم موقت صهیونیستی توسط پاسداران انقلاب اسلامی از فرمانده سپاه فومن تقدیر کردند.

به گزارش کیمیای شمال؛ سپاه دلیر و عزتمند انقلاب اسلامی ایران در آخرین ظفرمندی خود در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی ازجمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول‌الله» اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

از همان دقایق نخست حمله سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، حمایت‌های گروه‌های مردمی از دلاورمردان سپاه از اقشار و اقسام مختلف آغاز شد و همچنان ادامه نیز دارد و به یک فرهنگ‌عامه و مردم‌پسند در کشور تبدیل‌شده است.

مراسم جشن قدرشناسی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روزها به مدارس سطح کشور رسیده است و در استان گیلان نیز در اغلب مدارس استان شاهد خودباوری، افتخار و اقتدار دانش آموزان در قالب جشن‌های تقدیر و تشکر هستیم.

در راستای قدرشناسی از امنیت آفرینی نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیین قدرشناسی از سپاه غیور ایران با حضور دانش آموزان دبستان شهیده زهرا دقیقی در پی عملیات مقتدرانه سپاه، برگزار شد.

این آیین قدرشناسی به شکرانه اقدام باشکوه نیروهای مسلح ایران در راستای تقویت بیش‌ازپیش امنیت کشور با شورونشاط خاص دانش آموزان فومنی در دبستان شهیده زهرا دقیقی همراه بود.

دبستانی‌های فومن در آیین تقدیر از سپاه که با حضور سرهنگ پاسدار محسن جعفری فرمانده سپاه شهرستان فومن، صادق مؤمنی سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان و همچنین جمعی از مسئولان برگزارشده بود با برافراشتن پرچم مقدس ایران و اهدای گل به فرمانده سپاه، از شجاعت و دفاع پاسداران سپاه از کیان و منافع ملی ایران، تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر دبستانی‌ها از سپاه مقتدر و افتخارآفرین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *