08:10 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

سارق سيم برق در دام كارآگاهان پليس آگاهى

کیمیای شمال – رئيس پليس آگاهى استان از دستگيری سارق حرفه‌ای سيم برق در شهرستان رشت و اعتراف وی به 8 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش کیمیای شمال؛ سرهنگ “عليرضا حدادی” پيشگيری از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترين اولويت‌‎هاي مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاري اجتماعي عزم همگاني را مي‌طلبد.
وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق از معابر سطح شهرستان رشت طي هفته‌هاي گذشته، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با پيگيري سرنخ‌هاي به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت دريافتند كه اين سرقت‌ها در نيمه‌‎هاي شب صورت گرفته است.
رئيس پليس آگاهي استان گيلان در ادامه به شناسايي هويت سارق اين پرونده‌ها با استفاده از شگردهاي فني و پليسي اشاره کرد و بيان داشت: اين فرد با هماهنگي قضائي دستگير شد.
اين مقام انتظامي از اعتراف سارق سابقه‌دار به 8 فقره سرقت سيم برق خبر داد و گفت: سارق 32ساله پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.
سرهنگ حدادي در پايان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي پليسی 110 اطلاع دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *