23:27 - May 14, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مامور قلابی در رشت به دام افتاد

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: فردی که تحت عنوان مامور يکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی داشت توسط ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد دستگير شد.

به گزارش کیمیای شمال؛ سرهنگ “محمود حافظی” با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‌روزی كاركنان انتظامی براي پيشگيري از وقوع جرايم، اظهارداشت: يكی از موضوعاتي كه پليس همواره نسبت به آن تاكيد دارد، درخواست كارت شناسايى معتبر از افرادی است كه تحت عنوان مامور ارگان‌هاي دولتی به شهروندان مراجعه مي‌كنند.
وي در ادامه گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اينکه شخصي تحت عنوان مامور يكي از ارگان‌هاي دولتي با در دست داشتن بي‌سيم، قصد اخاذي از متصدي يک واحد صنفي در محدوده بلوار شهيد بهشتي شهر رشت را داشته و با توجه به مشکوک شدن کسبه، اين فرد از محل فرار کرده است، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان رشت با بيان اينكه پس از بررسي‌هاي صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فني ماموران انتظامي پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسايي و در محل سکونتش دستگير شد، افزود: از اين متهم 46 ساله يک دستگاه بي‌سيم غيرمجاز کشف و اين فرد با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت و تحقيقات پليس براي شناسايي شاکيان احتمالي ادامه دارد.
اين مقام انتظامي در پايان ضمن قدرداني از همكاري مردم با پليس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی كه خود را مامور ارگان‌هاي دولتی معرفی مي‌كنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رويت كارت شناسايى اين افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *