08:13 - May 4, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه؛
    قدرت بسیج کنندگی بسیج منجر به همدلی ، وفاق و هم افزایی متولیان جامعه کار و تولید استان می شود

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه؛
قدرت بسیج کنندگی بسیج منجر به همدلی ، وفاق و هم افزایی متولیان جامعه کار و تولید استان می شود

اختصاصی/ کیمیای شمال – رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قدرت بسیج کنندگی بسیج منجر به همدلی ، وفاق و هم افزایی متولیان جامعه کار و تولید استان می شود ، اظهار داشت : این مهم در سایه تفکر و فرهنگ بسیجی محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال؛ سرهنگ پاسدار اسکندری، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان صبح امروز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گراميداشت یاد و خاطره  ۱۴ هزار شهید کارگری کشور ، ۸هزارشهید دفاع مقدس گیلان ،مدافعان حرم ،امنیت و ۴۱۸ شهید کارگری استان گیلان، اظهار داشت : عملیات ظفرمندانه وعده صادق که منجر به پشیمانی رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائيل گردید خدمت شما عزیزان تبریک عرض کرده و یاد شهدای الاقصی ، به ویژه شهید سردار زاهدی را گرامی میداریم.

رئیس سازمان بسیج کارگری در ادامه با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه ، هفته کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه صنعت و تولید و جامعه کار و تولید تبریک گفت.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی ایرانی با مشارکت مردم گفت و افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ضمن تبریک هفته کار و کارگر به تمامی کارگران و کارفرمایان عزیز ، با نگاه امید به آینده درخشان و نگاه خدمت رسانی با تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق شعار سال اقدام خواهد کرد و در این جنگ تمام عیار اقتصادی با مشارکت مردم ، به ویژه جامعه ارزشمند کار و تولید پیروز میدان خواهد بود .

سرهنگ پاسدار اسکندری راهبرد اساسی کشور را جهش تولید و مشارکت مردم دانست و تصریح کرد: راهبرد اساسی دشمن بحث فروپاشی اقتصاد کشور است که متناسب راهبرد دشمن، راهبرد و راه حل و جلوگیری فروپاشی اقتصاد کشور تولید است که با مشارکت مردم تحقق پیدا می کند.

وی ادامه داد: مشارکت مردم زمانی محقق می شود که سرمایه ،همت و ابتکار مردم پای کار باشد .

رئیس سازمان بسیج کارگری با اذعان به اینکه منافع ملی حول سه محور «ایمان» ، «امید »و «اتحاد و همبستگی» مطرح می شود گفت: انشالله برنامه های هفته کار و کارگری در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در هفته کار و کارگر حول این سه محور با امید آفرینی و خدمت رسانی خواهد بود .

وی با بیان اینکه قدرت بسیج کنندگی بسیج منجر به همدلی ، وفاق و هم افزایی متولیان جامعه کار و تولید استان می شود ، اظهار داشت : این مهم در سایه تفکر و فرهنگ بسیجی محقق می شود.

سرهنگ پاسدار اسکندری با اشاره به ۹ اردیبهشت سالروز شهادت شهید برونسی که روز بسیج کارگران و کارخانجات نامگذاری شد، افزود: برنامه های هفته کار و کارگری مزین به شهید برونسی ( شهید برونسی بنا کار بوده که حضرت آقا از او به عنوان بنای عارف یادمی کند) می باشد.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهید اسدالله ابراهیمی شهید شاخص کار و تولید در سال جاری از تهران انتخاب شده است، یاد آور شد : شهید ابراهیمی شهید مدافع حرم و جاوید الاثر هستند و خود کارگر شرکت پارس خودرو تهران بودند.

وی در ادامه تصریح کرد : ۳۱ عنوان برنامه دراین هفته  در ۴ سطح استان ، شهرستان ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود .

وی با اذعان به اینکه بیشتر برنامه ها کارخانه محور است رویکرد برنامه‌های امسال را تبیینی و امیدافرینی و خدمت رسانی مطرح کرد.

سرهنگ پاسدار اسکندری اهداف برنامه های این هفته را معرفی دستاوردها ‌و عملکردهای جامعه کار و تولید در سطح استان، تعمیق، توسعه و گفتمان سازی فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از شعار سال و نقش جامعه کار و تولید در تحقق شعار سال بیان کرد.

وی از دیدار منتخب کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب گفت و افزود: ۴۶ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب فردا دیدار خواهند داشت .

رئیس سازمان بسیج کارگری در تشریح برنامه های این هفته گفت : غبارروبی و عطر افشانی مزارشهدا ، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای کارگری ، دیدار با نماینده ولی فقیه گیلان باحضور هیات اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات و شورای هماهنگی کار استان، برگزاری میز خدمت تخصصی با ۲ محور رفع مشکلات کارگران ، رسیدگی به امور کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید استان در شهرک صنعتی و بعضاً در مصلی نماز جمعه شهرستانها خواهد بود.

وی افزود : برگزاری یادواره شهدای کارگری شهرستان ، همایش تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان و شهرستان ها به جهت ارج نهادن به جامعه کارگری و هم توسعه فرهنگ کار و کارگری است.

سرهنگ اسکندری ،تکریم زنان کارگر و کارآفرین ، ویزیت رایگان کارگران در شهرک های صنعتی را از دیگر برنامه های هفته کارگری برشمرد و یادآور شد : اردوی راویان پیشرفت با حضور دانش آموزان در شهرک های صنعتی و کارخانه های تولید برگزار خواهد شد تا منجر به فرهنگ سازی تولید داخلی و آشنایی با پیشرفت ها شود.

وی در پایان گفت : رزمایش مواسات ، برگزاری رزمایش شیفت ایثار با حضور گروه های جهادی، برگزاری نشست های تبیینی و اندیشه ورزی با رویکرد امید آفرینی و تبیین نقش کارگران در آینده تولید، برگزاری اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه به جهت روایت پیشرفت و امید آفرینی هم در سطح ملی و هم در سطح استانی ، برگزاری جلسات اخوت کارگری و کار فرمایی،همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی و تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه ،‌حضور در جمع کارگران با حضور متولیان جامعه کار و تولید استان و شهرستان و تقدیر از آنها، سرکشی از کارگران آسیب دیده ، متوفی و تکریم و رسیدگی به مشکلات آنها با ظرفیت گروه جهادی از اعم برنامه های این هفته سازمان بسیج کارگری خواهد بود.

تهیه و تنظیم : معصومه رفعتی خراط

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *