12:21 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف 56 دستگاه خودرو سرقتی در گيلان

کیمیای شمال – فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگيری 43 سارق خودرو طی فروردين ماه سال جارى در گيلان خبر داد و گفت: در اين راستا 56 دستگاه خودرو سرقتی كشف شد.

به گزارش کیمیای شمال؛ سردار “عزيزاله ملکی” پيشگيری و مقابله با سرقت را نيازمند عزم جدى و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئوليت‌پذيری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمينه‌های وقوع جرم عنوان كرد و اظهارداشت: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.
فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه با انجام اقدامات پليسي و در عمليات‌هاي جداگانه در فروردين ماه سال جاري، 43 سارق خودرو توسط پليس آگاهي در سطح استان گيلان شناسايي و دستگير شدند، افزود: بر اساس تحقيقات انجام شده اين افراد به 62 فقره سرقت اعتراف کردند.
اين مقام ارشد انتظامي از کشف 51 دستگاه خودرو پرايد، يک دستگاه پژو پارس، يک دستگاه نيسان، يک دستگاه پيکان وانت، يک دستگاه پژو 207 و يک دستگاه پژو 206 سرقتي خبر داد و با اشاره به کاهش 21 درصدي سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گيلان، بيان‌داشت: سارقان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
سردار ملکي در پايان در پايان عدم رعايت نکات حفاظتي و توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس را مهمترين عامل سوءاستفاده سارقان عنوان کرد و گفت: يکي از اصلي‌ترين و مهمترين اولويت‌هاي پليس، برخورد با جرايم به خصوص سرقت و پيشگيري از وقوع آن است که اين مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *