16:05 - May 6, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

کشف ميلياردی کالای قاچاق در رشت

کیمیای شمال – جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف 30 ميليارد و 950 ميليون ريال ملزومات قنادی قاچاق داخل يک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش کیمیای شمال؛ سردار “حسين حسن‌پور” با اشاره به تلاش‌هاي شبانه‎ روزی مجموعه انتظامی براي برخورد با مجرمان و متخلفان، اظهارداشت: پليس در راستاي جلوگيری از عرضه کالاي قاچاق در بازار، طرح‌های کنترلي و نظارتی را در واحدهاي صنفی به‌صورت مستمر اجرا مي‌کند.
وي در ادامه با بيان اينكه در همين راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان با بررسي به‌عمل آمده محل دپو ملزومات قنادي قاچاق را داخل يک شرکت در شهر رشت شناسايي کردند، افزود: در بازرسي از انبار اين مکان، 324 قلم انواع ملزومات قنادي قاچاق کشف شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان گيلان ارزش تقريبي اين کشفيات را طبق نظر کارشناسان، 30 ميليارد و 950 ميليون ريال عنوان کرد، بيان‌داشت: در اين خصوص متهم 32 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار تعزيرات حکومتي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با اعلام اينكه جلوگيري از فعاليت غيرمجاز و برخورد با احتکار و قاچاق کالا همواره در دستور کار پليس قرار دارد، تصريح کرد: با تشديد اقدامات کنترلي و نظارتي بر واحد‌هاي صنفي و امکان عمومي نسبت به برخورد با متخلفان اقدام می شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *