14:53 - May 21, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

162 قلم داروی طبیعی-سنتی غیرمجاز در رشت کشف و توقیف شد

کیمیای شمال – معاون غذا و دارو دانشگاه از کشف و توقیف 162 قلم کالا طبیعی،سنتی غیرمجاز به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا) ؛دکتر فیروز سرودی -معاون غذا و دارو دانشگاه در این خصوص اظهار کرد ؛ طی شکایت واصله مبنی بر فعالیت غیر مجاز فردی که خود را پزشک طب سنتی و محقق در شهر رشت معرفی می‌کرد با هماهنگی قضایی و با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه دو مکان غیر مجاز( انبار و مطب) و  162 قلم داروهای ترکیبی گیاهی و عرقیجات غیر مجاز، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته به ارزش ریالی بیش از 5 میلیارد ریال کشف و توقیف شد.

این فرد علاوه بر فعالیت در مطب غیر مجاز در فضاهای مجازی نیز فعالیت غیرقانونی داشته و مبادرت به فروش کالاها می نمود، متهم جهت انجام مراحل قانونی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

معاون غذا و دارو در پایان یادآور شد؛ معاونت غذا و دارو توصیه می نماید برای حفظ سلامت خود و خانواده از مراجعه به افراد غیر متخصص که صرفا در فضاهای مجازی تبلیغات غیر واقع می نمایند خوداری نموده و جهت مشاوره در این زمینه به پزشکان متخصص طب سنتی که دارای مجوز فعالیت می باشند، مراجعه نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *