14:21 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی:
    پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی:
پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳

کیمیای شمال – رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: باید بازخورد راه اندازی سامانه های شفاف سازی و همچنین ثبت و پیگیری تقاضاهای شهروندان تا حصول نتیجه در سامانه ۱۳۷ قابل مشاهده باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت؛ محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت امروز در نشست کارگروه هوشمند سازی خدمات شهرداری رشت در ساختمان شورا با اشاره به اینکه هوشمند سازی باید تسریع شود اظهار کرد: باید بازخورد راه اندازی سامانه های شفاف سازی و همچنین ثبت و پیگیری تقاضاهای مردم تا حصول نتیجه در سامانه ۱۳۷ قابل مشاهده باشد.

وی به عدم رضایتمندی شهروندان از نتیجه گزارشات ارسالی به سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: باید روند بررسی مباحث در سامانه ۱۳۷ مشخص شود و طی مراجعات مردمی و حضور در سطح محلات و …در مجموع شهروندان از عملکرد شهرداری نسبت به رسیدگی گزارشات در سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت رضایت ندارند و این روند باید اصلاح شود.

کارگرنیا با تاکید به اینکه تماس های مردمی در راستای اعلام مشکلات توسط شهروندان در مناطق مختلف رشت با سامانه ۱۳۷ باید به نتیجه منجر شود افزود: وقتی شهروندان بابت مشکلی با سامانه ۱۳۷ تماس می گیرند و نتیجه ای را از این بابت مشاهده نمی کنند ، یقینا نسبت به عملکرد مجموعه مدیریت شهری رشت دلسرد می شوند .

وی به پرتال شورای شهر رشت اشاره کرد و‌ گفت: در پرتال شورا ، باید به گونه ای برنامه ریزی شود که شهروندان بتوانند از طریق آن با منتخبینشان در شورای ششم ارتباط برقرار کنند و دغدغه هایشان را از همان طریق به اطلاع اعضای شورا برسانند و حتما برای اعلام مشکلاتی در حوزه شهری نیازمند مراجعه حضوری به منظور دیدار با اعضای شورا نباشند.

وی ضمن تاکید به اینکه از کارکنانی که صادقانه مشغول خدمت و رفع مشکلات شهروندان و توسعه شهر هستند باید تقدیر شود بیان کرد: کارکنان متخلف نیز باید پاسخگوی اشتباهاتشان باشند.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه به حول الهی با اقدامات خوب مجموعه شورا و شهرداری رشت اعتماد سازی های خوبی در بین شهروندان ایجاد شده است تصریح کرد: نباید با عملکرد اشتباه یک فرد یا گروه عملکرد دیگر خادمان مردم زیر سوال برود و یقینا پرداختن به این موضوع نیازمند دقت و توجه بازرسی و حراست شهرداری رشت است .

کارگرنیا با بیان اینکه در بحث هوشمند سازی انتظار دارم تا پیش از اتمام سال ۱۴۰۳ پرونده الکترونیکی کردن خدمات شهرداری رشت تکمیل و بسته شود گفت: امیدوارم با هوشمند سازی در شهرداری رشت ، ارائه خدمات به شهروندان تسریع و سهولت پیدا کند و در موضوع هوشمند سازی مقاومت هایی در برخی از بدنه شهرداری مشاهده می شود و افراد معدودی هستند که گویا مراجعه شهروندان به صورت حضوری به شهرداری برایشان منافعی به همراه دارد و یقینا این گونه اقدامات مطلوب بنده و دیگر همکاران شورایی و شخص شهردار نیست .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *