07:13 - May 17, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان:
    آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان:
آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

کیمیای شمال – مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت آموزش مصرف بهینه گاز بویژه در مدارس استان، فرهنگسازی در میان دانش آموزان را بسیار مهم و اثرگذار دانست.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، روز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همایش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز بویژه در مدارس، گفت: بی تردید آموزش و فرهنگسازی در میان دانش آموزان، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد.

جمال نیکویی ضمن تبریک روز معلم به همه فرهنگیان استان بیان کرد: همه ما پرورش یافته آموزش و پرورش هستیم و هم اکنون سعی می‌کنیم به عنوان یک کارگر در خدمت مردم بوده و بجهت این خدمت مفتخریم و رضایت مردم باعث افزایش انگیزه ما برای ادامه خدمت می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری شایسته آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، اظهار کرد: حاصل این همکاری و تلاش مستمر و شبانه روزی همه نهادهای دست اندرکار سبب شد تا در سال گذشته هیچگونه مرگ خاموش در استان نداشته باشیم که این یک افتخار برای مجموعه شرکت گاز است.

در ادامه این مراسم حسن پیراولیا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با قدردانی از نگاه ویژه شرکت گاز به مبحث آموزش و فرهنگسازی گفت: باعث مسرت و خوشحالی است که همه مدارس استان در طرح بزرگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی مشارکت کرده‌اند و امیدواریم با استمرار اجرای این طرح، فرهنگ درست مصرف کردن تا دوردست ترین نقاط استان گسترش یابد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا این قبیل اقدامات و طرح‌ها توسط سایر سازمان‌ها نیز اجرا شود و از آمادگی کامل اداره کل آموزش و پرورش استان برای همکاری با شرکت گاز برای انجام طرح های آتی خبر داد.

همچنین در این مراسم شهرام مداح حسینی رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل (HSE) شرکت گاز استان گیلان با قدردانی از همه نهادهای دست اندرکار بویژه آموزش و پرورش برای اجرای طرح سفیران انرژی گفت: آموزش و پرورش با همکاری شایسته و فراهم نمودن زیرساخت لازم، سبب شده است تا نکات مهم درخصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی به دانش آموزان به عنوان جامعه هدف شرکت گاز انتقال یابد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های شرکت گاز به ثمر نشسته و موجب شده تا در سال گذشته هیچگونه مرگ خاموش در گیلان به ثبت نرسد، اظهار کرد: امیدواریم با ادامه این همکاری ها و برگزاری آموزش‌های مستمر شاهد نهادینه شدن کامل فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در میان اقشار مختلف جامعه باشیم.

در پایان این مراسم از 9 مشترک خوش حساب گاز در حوزه‌های خانگی، تجاری و صنعتی، 110 دانش آموز برگزیده جشنواره فرهنگی آموزشی نقاشی، انشاء و مقاله نویسی مصرف بهینه گاز طبیعی و همچنین از 7 نفر از فعالان طرح سفیران انرژی با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است همایش بزرگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی طی ماه‌ها برنامه ریزی، هماهنگی با مدیران آموزش و پرورش و حضور در مدارس استان گیلان و برگزاری مسابقه فرهنگی/آموزشی نقاشی، انشاء و مقاله نویسی در سطوح مختلف تحصیلی به انجام رسید.

همچنین لازم به توضیح است مرگ خاموش در اثر استنشاق گاز CO  ناشی از سوخت ناقص در وسایل گازسوز همچون بخاری گازی در محیط های بسته اتفاق می افتد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *