19:53 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • با حضور یازده نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی؛
    اولین نشست هم اندیشی هیات رئیسه انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان برگزار شد

با حضور یازده نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی؛
اولین نشست هم اندیشی هیات رئیسه انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان برگزار شد

کیمیای شمال – اولین نشست هم اندیشی هیات رئیسه انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با حضور یازده نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

به گزارش کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان؛ این نشست (روز شنبه مورخه ۱۵ اردیبهشت) همزمان با سالروز شهادت پیشوا و مقتدای شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع) در رشت برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست، دکتر هاجر تحریری نیک صفت رئیس انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی ضمن معرفی و اهداف این انجمن گفت: نکته مهمی که باید آینده سازان در نظر داشته باشند، این است که در کشوری زندگی می کنند که از نظر ظرفیت های طبیعی و استانی، کم نظیر است و بسیاری از این ظرفیت ها با غفلت دست اندرکاران تاکنون بی استفاده و کم استفاده مانده است.

وی افزود : همت های بلند و انگیزه های جوان و انقلابی خواهند توانست آنها را فعال و در پیشرفت مادی و معنوی کشور به معنی واقعی جهش ایجاد کند.

رئیس انجمن راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با بیان اکنون که به لطف خداوند متعال در فصل جدیدی از حیات جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته ایم اظهار کرد: بر آن شدیم تا در مسیری که از بهمن ۵۷ آغاز و تا ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) پیش خواهد رفت، گام برداریم و در این راستا نیز راهیان گام دوم انقلاب اسلامی که برآمده از بطن ملت و متشکل از چهره های علمی، دانشگاهی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است، با آگاهی از وضع موجود و شناخت دقیق از نقاط قوت و ضعف نظام دیوان سالاری بر آن شده تا با بهره گیری از ظرفیت های انسانی شایسته ی مورد غفلت قرارگرفته از آحاد جامعه، در تحقق دولت اسلامی قدم بر خواهد داشت.

در ادامه تحریری نیک صفت هدف از برگزاری این نشست را استفاده از توانمندی ها و تجارت مدعوین در راستای تحقق بیانیه گام دوم مطرح کرد و گفت: راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به عنوان تشکل انقلابی، ولایتمدار و مردمی در کنار سایر مجموعه هایی که به اهداف مذکور اعتقاد داشته و وفادار باشند، مجاهدانه به مردم برای انتخابی کارآمد کمک می کند و پس از انتخاب نیز مطالبه گر خواسته ها، نیازها و رفع مشکلات مردم و پی گیر وعده های منتخبان خواهد بود.

در ادامه پس از معرفی هر یک از مدعوین، دکتر مظفر نامدار به تشریح اقدامات انجام شده برای طی نمودن مراحل قانونی فعالیت این انجمن پرداخت و ۹ کانون و اندیشکده را که از محتوای بیانیه انتخاب شده را نام برده و از کاندیداها جهت همکاری با اعضای راهیان دعوت به عمل آورد.

در انتهای این نشست، برخی از مدعوین پیشنهادات و همچنین سوالات خود را حول پیرامون این نشست مطرح نموده که با پاسخ از سوی هیات رئیسه این انجمن، جمع بندی مطالب این نشست خاتمه یافت.

 

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *