20:30 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

واژگونی ال90 در رشت يک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت

رشت/ کیمیای شمال – رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان از واژگونی يک دستگاه خودرو سواری ال90 در بلوار شهدای گمنام شهرستان رشت و جان‌باختن يک تن و مصدوميت دو نفر خبر داد.

سرهنگ “امير طالبی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوريت‌های پليسي 110 مبني بر تصادف منجر به فوت يک نفر در بلوار شهداي گمنام شهرستان رشت، بلافاصله ماموران پليس راهنمايي و رانندگي براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي با بيان اينکه با حضور پليس و تيم‌هاي امدادي در محل حادثه مشخص شد، يک دستگاه خودرو سواري ال90 در مسير مخالف با 2 دستگاه خودرو پرايد و يک دستگاه خودرو چانگان در حال حرکت برخورد کرده است، افزود: متاسفانه در اين حادثه راننده 40 ساله يکي از خودروهاي پرايد در دم جان باخت و 2 سرنشين ديگر آن مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان با اشاره به مجروحيت راننده ال90، گفت: کارشناسان علت تصادف را عدم توانايي راننده ال90 در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام کردند.
اين مقام انتظامي در پايان با تاکيد بر لزوم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و با توجه به جلو رانندگي کرده تا از بروز تصادفات ناگوار جلوگيري شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *