09:36 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ترخيص بيش از 14 هزار دستگاه وسيله نقليه رسوبی در گيلان

کیمیای شمال – رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از ابتدای طرح ويژه ترخيص وسايل نقليه رسوبی تاکنون 14 هزار و 760 دستگاه خودرو و موتورسيکلت در گيلان با استفاده از تسهيلات ويژه ترخيص شده است.

به گزارش کیمیای شمال؛ سرهنگ “امير طالبی” در حاشيه بازديد دادستان مرکز استان از پارکينگ‌های سطح شهر رشت در حوزه بررسي وسايل نقليه رسوبی (توقيفی) با اشاره به اينکه که تشريفات اضافی و پيشگيری از مراجعه مکرر متقاضيان به بخش‌هاي مختلف در طرح ويژه ترخيص وسايل نقليه رسوبي حذف شده است از فراهم شدن نرم‌افزار و سخت‌افزارهاي لازم امکان ارائه خدمات به متقاضيان در دفاتر پليس + 10 خبر داد.
وي در ادامه افزود: از ابتداي طرح ويژه ترخيص وسايل نقليه رسوبي تاکنون 2 هزار و 824 دستگاه خودرو و 11 هزار و 963 دستگاه موتورسيکلت در استان گيلان با استفاده از تسهيلات بسيار ويژه در نظر گرفته شده ترخيص شده است.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گيلان، شرايط تقسيم جرايم رانندگي با اعطاي فرصت يک ساله و پرداخت اقساط ماهيانه براي ترخيص وسايل نقليه رسوبي را از مزاياي مهم اجراي اين طرح اعلام کرد و گفت: ساير مزاياي اين طرح امکان ترخيص براي متقاضيان فاقد گواهينامه رانندگي با اخذ تعهد کتبي، بخشودگي سوابق دو برابر شده به اصل جرايم راهنمايي و رانندگي و امکان ارائه خدمات ويژه به مالکان وسايل نقليه است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *