07:59 - July 27, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بیستم تیرماه آخرین مهلت شرکت در فراخوان انتخاب مستمری بگیران نمونه

کیمیای شمال – مستمری بگیران علاقمند جهت شرکت در فراخوان بازنشسته نمونه ، از کارافتاده کلی نمونه و همسر بازمانده نمونه ، علاوه بر دریافت فرم از شعب و کانونهای بازنشستگی میتوانند به سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی و یا اداره کل استان گیلان مراجعه نمایند .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ؛ فراخوان بیست و دومین دوره انتخاب مستمری بگیران نمونه از دوازدهم خردادماه آغاز شده و علاقمندان تا بیستم تیرماه فرصت دارند با تکمیل فرم ثبت نام ، نسبت به ارائه مستندات اقدام نمایند .

بر اساس این گزارش در صفحه اصلی سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی tamin.ir و همچنین سایت اداره کل گیلان به نشانی gilan.tamin.ir نیز بخشی مستقل تحت عنوان (( فراخوان انتخاب مستمری بگیران نمونه )) پیش بینی شده است که متقاضیان میتوانند از طریق تکمیل اطلاعات اولیه در آن در این فراخوان شرکت نمایند .

خاطر نشان میسازد در هر صورت تحویل و ارائه مستندات مطالب ثبت شده در شاخص های فرم مستمری بگیران نمونه توسط متقاضی به شعب ، کانونهای بازنشستگی و روابط عمومی اداره کل الزامیست .

حسب تمهیدات اتخاذ شده در سطح کشور از 200 مستمری بگیر نمونه به عنوان چهره های موفق و برتر این قشر تجلیل خواهد شد که سهم استان گیلان شش نفر میباشد .

شایان ذکر است حدنصاب شرکت در مرحله استانی اخذ حداقل 50 امتیاز است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *