01:08 - May 7, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

نماینده مردم صومعه سرا :
اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان است

سیدکاظم دلخوش اباتری ؛ نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود با بیان اینکه در حوزه انتخابیه همانند کل کشور، اشتغال مهم ترین دغدغه جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال ؛ وی افزود: متاسفانه سن جوانان رو به افزایش است و همین جوانان برای بدست آوردن شغل مناسب، ادامه تحصیل داده و اکثرشان دارای مدارک تحصیلی عالی هستند ولی شرایط اقتصادی کشور به سمتی رفته است که نه زمینه اشتغال آنها فراهم شده و نه زمینه ازدواج.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: یکی دیگر از مسایل موجود در کشور که مشکل‌ساز شده است، وجود موانع بانکی و سرمایه‌گذاری سبب شده تا نتوانیم در زمینه تولید شرایط بهتری را کسب کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق به شرایط جغرافیایی حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: استان گیلان ۹ ماه از سال را بارندگی‌ دارد ولی متاسفانه در حوزه انتخابیه بنده به علت عبور رودخانه های متعدد از کنار روستاها، مشکل سیلاب‌ها را داریم.

دلخوش با تاکید بر اینکه مشکل مردم اصلاح ماده ۵۴ قانون مالیات‌های مستقیم حل نمیشود افزود: پرداخت ۱۸ برابری مالیات توسط انبوه‌سازان مشکل مردم را حل نمیکند.

دولت بایستی زمین در اختیار مردم یا به صورت رایگان و یا با وام کم بهره قرار دهد تا بتوان مشکل جوانان و کسانی که مشکل مسکن دارند را رفع کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *