22:29 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بنیاد مسکن از نهادهای کارآمد نظام است

دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل بنیاد مسکن با مهندس اکبرزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان دیدار کرد.

در ابتدا مهندس اکبرزاده، گزارش مبسوطی از عملکرد و برنامه های محوری بنیاد مسکن استان در محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستا و ارائه سایر خدمات به مردم شریف استان و شهرستان ارائه داد.

محمد اکبرزاده با بیان تفاهم نامه ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در گیلان و تخصیص سهمیه ۴۴ واحد برای شهرستان گفت: متقاضیان به بانک های عامل جهت دریافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه معرفی شدند. وی افزود: از ۱۲۹ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ۵۱ روستا از اجرای طرح هادی برخوردار هستند و این طرح ها برای توسعه این روستاها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برکات طرح هادی را در روستاهای کشور شاهد هستیم.

سپس دکتر گودرزوند چگینی نیز در این دیدار بنیاد مسکن را از نهادهای کارآمد نظام توصیف کردند که دارای دو ویژگی نهاد انقلابی و مردمی بودن است و به همین لحاظ است که انگیزه و کارآمدی بیشتری برای خدمت به مردم بویژه روستائیان عزیز دارد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، نماینده مردم رودبار همچنین ابراز داشتند: امروز خدمات بنیاد مسکن اعم از واحدهای مسکونی روستایی مقاوم سازی شده و اجرای طرح هادی که جدول کشی و آسفالت و پیاده رو سازی در روستاها را شامل میشود ، با ورود به هر روستایی مشهود است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *