23:49 - May 5, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

جریمه ۹۲ هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت تردد شبانه در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به جریمه ۹۲ هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت تردد شبانه از ابتدای امسال تاکنون، گفت: مجموع مبلغ جریمه ها ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

سرهنگ حسین حسن پور در گفتگو با خبرنگاران به آخرین آمار تخلف نقض کنندگان محدودیت‌های تردد شبانه، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۹۲ هزار خودرو متخلف به دلیل نقض محدودیت‌های شبانه اعمال قانون شده‌اند.

وی ادامه داد: این اعمال قانون مربوط به خودروهایی بود که توجهی به محدودیت‌های نداشته و در زمان‌های تعیین شده تردد داشتند بوده است.

سرهنگ حسن پور با اشاره به جریمه یک میلیون تومانی برای تردد در شهرهای با وضعیت قرمز، گفت: در شهرهای نارنجی این مبلغ جریمه ۵۰۰ هزار تومان است.

وی همچنین به لغو محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شب‌های قدر اشاره و اضافه کرد: تردد خودروها در این شب‌ها با اعمال قانون مواجه نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از مهر، جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای نقض محدودیت‌های شبانه، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جریمه صادر شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *