16:11 - May 4, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

جدول زمان‌بندی خاموشی‌ها در گیلان اعلام شد

با توجه به قطعی‌ های مجدد برق طی روزهای اخیر ، شرکت توزیع برق استان گیلان جدول زمان‌بندی خاموشی‌ های احتمالی برق در این استان را اعلام کرد.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل شبکه توزیع برق استان گیلان روز یکشنبه در خصوص قطع برق طی چند روز اخیر گفت: با توجه به افزایش دما و گرمای هوا در چند روز اخیر، مصرف برق در کشور افزایش یافته و به همین دلیل شاهد قطعی برق در گیلان نیز هستیم.

محمداسماعیل هنرمند ادامه داد: با این وجود ، به منظور جلوگیری از آسیب جدی به نیروگاه ها و تاسیسات برق که باعث خاموشی های طولانی مدت در کل کشور خواهد شد، به صورت روزانه سهمیه کاهش مصرف اعلام خواهد شد که مشترکین برق در  استان گیلان می‌توانند برای اطلاع از برنامه خاموشی‌ ها، با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق به نشانیhttp://www.gilanpdc.ir/ و جدول زمانبدی خاموشی احتمالی اقدام نمایند.

وی افزود: اما از مشترکین خواهشمندیم با رعایت نکات ساده مدیریت مصرف از جمله استفاده از دمای آسایش ( ۲۵ درجه سانتیگراد) برای لوازم سرمایشی، عدم استفاده از لوازم پرمصرف برقی در ساعات اوج مصرف (۱۳ الی ۱۸) و خاموش کردن روشنایی غیر ضروری در طول روز،  یاری رسان صنعت برق در عبور موفق از روزهای باقی مانده تابستان سالجاری باشند.

مدیرعامل شبکه توزیع برق استان گیلان گفت: همچنین در راستای اجرای طرح حذف مراجعات حضوری مشترکین شرکت توانیر از آذرماه سال گذشته اجرای خدمات غیرحضوری به کلیه مشترکین برق را از طریق سامانه برق ایران (برق من) کلید زده شد که در این نرم افزار جامع تمام خدمات صنعت برق اعم از اعلام خاموشی ها، فروش انشعاب جدید و غیره ارائه می شود و به راحتی از طریق سایت شرکت توزیع برق در دسترس می باشد.

هنرمند خاطرنشان کرد: با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق گیلان و نصب اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) ضمن بهره مندی از خدمات غیرحضوری می توان از وضعیت مصرف خود مطلع شده و یا با مراجعه به سایت برق امید به نشانی اینترنتی http://bargh-omid.ir از اطلاعات مورد نیاز استفاده کرد.

 گیلان با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نفر جمعیت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق دارد و ۲ هزار و ۵۵۸ روستای گیلان دارای برق هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *