00:25 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت روز کارمند

سید محمد احمدی شهردار رشت در پیامی فرارسیدن چهارم شهریور ماه روز کارمند را به تمامی کارکنان دستگاه ها به ویژه کارمندان شهرداری رشت تبریک گفت.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، متن این پیام بدین شرح است: موفقیت و توانمندی سازمان‌ها و ادارات در گرو تلاش، زحمت و توانمندی نیروهای متعهد، ماهر، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می‌کوشند تا در سیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده و نیل به تعالی، توسعه و پیشرفت نقش مؤثری ایفا می نمایند.
هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان “روز کارمند” نامگذاری شده فرصت مغتنمی برای تقدیر و تشکر از کارکنان صادق و گرانقدری است که تلاش‌های بی‌دریغ خود را در تحقق اهداف سازمانی، تکریم ارباب رجوع و اعتلای روزافزون نظام اداری به کار می‌بندند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان و کارگزاران دولت، به ویژه مجموعه خادمان مردم در مدیریت شهری رشت تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف شهر رشت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *