12:29 - May 18, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

مهلت ارسال هفتمین جشنواره ابوذر ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ است

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان طی سالجاری خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ است.

به گزارش کیمیای شمال به نقل از ایرنا ؛ سرهنگ پاسدار مهدی پارسا در نشستی با خبرنگاران رسانه های گروهی استان با بیان  اینکه این جشنواره بزرگترین رویداد رسانه ای در گیلان است اظهار داشت: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۱ قالب؛  خبر ، گزارش ، تیتر، مصاحبه ، یادداشت ، کاریکاتور ، عکس،  اینوگرافی ، مقاله، فیلم کوتاه و موشن گرافی  برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در محورهای امید آفرینی، مردمی کردن دفاع و امنیت ، روحیه جهادی ، آسیب های اجتماعی ، مسائل صنفی خبرنگاران ، دشمن شناسی ، توان داخلی و خود اتکایی و مانع زدایی ، سبک زندگی همچون ازدواج ، فرزند آوری ، الگوی مصرف و نماز ، مدیریت بر فضای مجازی دفاع مقدس و ایثار و شهادت و یک محور بومی نقش رسانه در احیای واحدها و صنایع تولیدی تعریف شده است.

وی افزوده شدن جایزه ویژه شهدای رسانه را اقدامی متفاوت از جشنواره های پیشین خواند و گفت: در جایزه ویژه شهدای رسانه  که برای نخستین بار امسال انجام خواهد شد ،  فقط یک برنده  خواهیم داشت که در این موضوع بدنبال روایت گری و معرفی خوب شهدای رسانه هستیم .

سرهنگ پاسدار پارسا خاطرنشان کرد:  آثار ارسال باید در بازه زمانی اول دی ماه ۹۹ تا ۲۵ آذر  ماه ۱۴۰۰ تولید شده باشد.

وی با اشاره به اینکه داوران هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر  غیر بومی و خارج از استان هستند،  تصریح کرد: امسال بمنظور سهولت و دسترسی بهتر خبرنگاران برای ارسال آثار سایت داخل استان طراحی کرده ایم که در حال تکمیل و راه اندازی آن هستیم.

به گفته سرهنگ پارسا؛  هر خبرنگار می تواند در  هر محور پنج اثر ارسال کند ؛ ضمن اینکه  اختتامیه و معرفی آثار برتر، ۲۱ دی ماه روز  بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

۱۸۱ نشریه مکتوب، ۲۷ نشریه الکترونیک غیر برخط، ۲۱۱ پایگاه خبری برخط، ۸۶ دفتر نمایندگی نشریات سراسری و منطقه‌ای و ۱۵ دفتر نمایندگی خبرگزاری با بیش از ۵۰۰ خبرنگار در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *