04:18 - May 3, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • در راستای برنامه های فرهنگی اجتماعی ؛
    وبینار آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها و کارخانجات توسط تامین اجتماعی گیلان برگزار می گردد

در راستای برنامه های فرهنگی اجتماعی ؛
وبینار آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها و کارخانجات توسط تامین اجتماعی گیلان برگزار می گردد

کیمیای شمال – اولین دوره آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها و کارخانجات در سالجاری ، بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت وبینار و آنلاین در سطح کارگاههای شهرستان رشت برگزار خواهد شد .

منوچهر امیری شیراز معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با بیان این مطلب ، افزود : این سازمان در رویکردهای فرهنگی اجتماعی خود ، تعامل و تقویت ارتباطات با شرکای اجتماعی را سرلوحه برنامه ها قرار داده است و اشاعه فرهنگ بیمه ای و آشنایی مخاطبان با قوانین و تعهدات و حقوق متقابل یکی از این اهداف میباشد .

وی با بیان اینکه در این راستا طی دهه اخیر اقدامات ارزشمندی بویژه در زمینه های آموزش شرکای اجتماعی صورت گرفته است خاطر نشان ساخت :  برداشت های ناصواب و تعبیرهای اشتباه و بعضاً عدم آگاهی و اشراف به مقررات و تکالیف قانونی منجر به شکل گیری مشکلاتی میگردد که خود سبب نارضایتی در جامعه هدف است از این رو معتقدیم در صورتی که مخاطبین آگاهی بیشتر و دقیقتری از قوانین و حقوق خود داشته باشند ارتباط دوسویه مطلوبتر و روانتر خواهد بود .

معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه در ماههای اخیر و بدلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا ، برخی از برنامه های آموزشی که نیازمند حضور جمع کثیری از افراد و تشکیل جلسه بوده دستخوش تغییراتی گردیده است لیکن با تکیه بر تجهیزات و بسترهای نوین و توسعه خدمات دیجیتالی ، با جایگزینی شیوه های ارتباطی تلاش نگردید تا شرایط موجود مانعی برای تداوم فعالیتهای آموزشی نگردد .

منوچهر امیری شیراز در ادامه از تشکیل دوره آموزشی نمایندگان و رابطین بیمه ای شرکتها و کارخانجات در هفته آتی خبر داده و اذعان داشت در برنامه ریزی بعمل آمده در این دوره که بصورت وبینار و آنلاین برگزار خواهد شد حدود یکصد نفر از رابطین بیمه ای از شرکتها و کارخانجات بزرگ محدوده حوزه عمل شعب تامین اجتماعی در شهرستان رشت شامل واحدهای تابعه سه گانه در رشت ، شهرصنعتی ، کوچصفهان ، خمام و سنگر شرکت مینمایند .

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی اعضای هیات های بدوی تشخیص مطالبات استان بصورت ویدئوکنفرانسی در هفته بعد خبر داده و اظهار امیدواری نمود این رویکرد بتواند در تسهیل و شفافیت امور و پاسخگوئی و رفع ابهامات و مشکلات احتمالی جامعه کارفرمایی و بیمه شدگان موثر واقع گردد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *