02:59 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تجلیل از شرکت آبفای گیلان در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز

کیمیای شمال – شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بعنوان دستگاه اجرایی “شایسته تقدیر” در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۳۹۹ معرفی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی ستاد اقامه نماز استان، شرکت آبفای گیلان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز بعنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر شناخته شد.در متن لوح تقدیر ارسلان زارع استاندار گیلان و سید ابوطالب حجازی مدیر ستاد اقامه نماز استان خطاب به سید محسن حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان آمده است؛

نماز تجلی عشق، معراج مومن، سیمای دین، سرود وحدانیت و کلید همه نیکی هاست که با آن زندگی روح می یابد و اعمال آدمی با تمسک به آن زینت می گیرد. از این رو خادمان نماز و تلاشگران این عرصه با بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای نشر معارف معنوی و در راستای ترویج، ترغیب و اقامه این فریضه الهی بسترسازی نموده و گام های موثری بر می دارند.

اینک که بر اساس نظر هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان، فعالیت های آن مجموعه در سال ۱۳۹۹ جزو دستگاه های شایسته تقدیر شناخته شده، به پاس قدردانی از اهتمام جنابعالی و همکاران محترم در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، این لوح سپاس تقدیم می گردد.

بنابراین گزارش؛ شرکت آب و فاضلاب گیلان در ارزیابی سال های گذشته نیز رتبه های شایسته تقدیر و شایسته تقدیر ویژه را از آن خود کرده بود که این امر بیانگر تلاش مجموعه کارکنان و مدیریت عامل شرکت در پرداختن به مسائل فرهنگی به ویژه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و نماز جماعت می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *