14:39 - May 20, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:
    انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده ضامن عزت و اقتدار کشور است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:
انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده ضامن عزت و اقتدار کشور است

رشت/کیمیای شمال – عبداله پاکاری در مراسم تجلیل از سربازان وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیرو های امریه در این نهاد را مروجین فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده ضامن عزت و اقتدار و استقلال و امنیت کشور است.

در دومین روز هفته از  دفاع مقدس ودر روزی که بنام “شهیدان، جانبازان ، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی، سربازان” نامگذاری شده است از سربازان وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تجلیل بعمل آمد.
به گزارش ایثار گیلان ، عبداله پاکاری در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: کلمه سرباز عباراتی مانند جان‌فشانی، ایثار ، رشادت حتی شهادت را در ذهن متجلی می کند.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اوایل دوران پرافتخار دفاع مقدس و تهاجم دشمن به مرزهای ایران گفت: خط اول مقابله با دشمنان نیروهای نظامی و مسلح بودند که بخش عمده ای از آنان را نیز سربازان تشکیل می داند.
پاکاری بر لزوم بازخوانی دفاع مقدس و بررسی ابعاد مختلف تاکید کرد و افزود: هنوز همه ابعاد و زوایای این رویداد بزرگ تاریخی شناخته شده نیست و باید این گنجینه را استخراج کنیم.
وی با بیان اینکه سربازان نقش عمده ای در دفاع مقدس داشتند افزود: امروزه نیز سرباز در جمهوری اسلامی جایگاهی پر افتخار و مهم را دارد.
پاکاری با بیان اینکه خدمت سربازی در بنیاد شهید یک موهبت است گفت: سربازان امریه در این نهاد با وجود اینکه دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند ولی فرصت تعامل با قهرمانان آن دوران را دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان سربازان وظیفه در این نهاد را مروجین فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده ضامن عزت و اقتدار و استقلال و امنیت کشور است.
وی تکریم ایثارگران را اساس کار در بنیاد دانست و گفت: شهدا و جانبازان با نیروی ایمان ، ولایت پذیری و روحیه ایثار در مقابل دشمنان ایستادند و قدردانی از آنان وظیفه همه ماست.
در پایان این مراسم  از سربازان وظیفه  بنیاد استان تجلیل بعمل آمد.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *