09:36 - May 1, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

بسیج دریایی از معرفت ، معانی و مفاهیم عمیق معنوی است

رشت/کیمیای شمال – آستانه هفته بسیج ، پایگاه مقاومت بسیج شهید فیاض بخش تامین اجتماعی استان گیلان ، با صدور پیامی این مناسبت را تبریک گفته و گرامی داشت .

به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند . امام خمینی (ره)

در آذرماه سال ۱۳۵۸ با فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج ( ارتش ۲۰ میلیونی ) زمینه ساز تشکیل سازمانی مردمی ، پرافتخار و حماسه ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید .

بسیج دریایی از معرفت ، معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایتمداری ، ایمان و از خودگذشتگی ، شور و شعور و بصیرت را میتوان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید .

راهی که باعث گردید جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال دفاع مقدس سرافرازانه از وطن و میهن اسلامی در برابر متجاوزان و ابرقدرتان دنیا جانانه دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی ، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته است .

بی شک ملت شریف ایران بویژه مردم ولایت مدار گیلان در تمامی صحنه ها حضور با صلابت بسیج و نقش این نیروی عظیم را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن و در ادامه تاکنون خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی ، هفته این شجره طیبه و یادگار امام راحل (ره) را محضر فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری ، خانواده معظم شهدا ، بسیجیان ، ایثارگران ، آزادگان ، جانبازان ، بویژه همکاران ساعی و پرتلاش تامین اجتماعی گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده ، سلامتی ، پایداری و سربلندی خدمتگزاران صدیق نظام و بسیجیان و پاک باختگان عرصه ایثار در دفاع و کیان اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند منان خواهانیم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *