14:22 - May 15, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat
  • صفحه خانگی
  • >
  • گیلان
  • >
  • استاندار گیلان:
    فرهنگ بسیجی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و انجام کار مخلصانه است

استاندار گیلان:
فرهنگ بسیجی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و انجام کار مخلصانه است

رشت/کیمیای شمال – استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ترویج بیش از پیش فرهنگ بسیجی در جامعه، گفت: فرهنگ بسیجی، گره گشایی از مشکلات مردم و انجام کار مخلصانه است.

 به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار شماری از بسیجیان استانداری در سالن شهید انصاری؛ با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز سردار بسیجی محمدعلی حق‌بین، نام بسیجی را هم ردیف با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب جذب حداکثری دانست و با تصریح اینکه باید قدردان آن باشیم که بسیجی هستیم، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، شاهد جوانه زدن و تنومند شدن رویش های جدیدی هستیم و بسیج، جایگاه بالایی نزد مردم دارد.

 وی با تصریح اینکه با توکل به خدا و کار جهادی می توانیم موثر باشیم، افزود: مدیریت جهادی و انقلابی، همان رویکرد بسیج است و این روحیه، باید بین همه کارکنان وجود داشته باشد.

استاندار گیلان با اشاره به بسیج در رده های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، کارمندی، اساتید، فرهنگیان، اصناف، کارگران و … ادامه داد: برای بسیج، هیچ بن‌بستی وجود ندارد چون بسیجی، با خدا معامله و با اخلاص در عمل، رفتار می کند.

دکتر عباسی با یادآوری دیدار روز گذشته خود با مادر یکی از شهدای بسیجی که تنها فرزندش را برای اعتلا و عظمت اسلام، تقدیم انقلاب کرده، گفت: نباید هیچ پست و جایگاهی، ما را درگیر خود کند بلکه باید در مدار تقوا باشیم.

وی با اشاره به وجود افتخاراتی در استان از جمله روحانی شهید میرزا کوچک خان، شهیدان انصاری و املاکی و دیگر بزرگمردان، قدرشناسی از این افتخارات را مورد تأکید قرار داد و افزود: فرهنگ بسیجی، باید در جامعه فراگیر باشد که نظم و انضباط و گره گشایی از مشکلات مردم، از اصلی ترین مولفه های این فرهنگ هستند.

وی با اشاره به اهمیت ملاک عمل بودن تأکیدات رهبری از جمله تحقق شعار سال ، داشتن بصیرت و بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم فضا برای کار، تلاش و خدمت تنگ شود بلکه باید نهایت اهتمام خود را به کار بگیریم تا رخوت و سستی، زدوده گردد.

استاندار گیلان رویکرد دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی رئیس جمهوری را بر همین مبنا عنوان و اضافه کرد: تمامی مدیران نیز باید این الگو را مورد توجه قرار دهند و در چینش مدیران استانی نیز، به دنبال منصوب کردن چنین مدیرانی هستم.

دکتر عباسی ادامه داد: باید فرصت را برای خدمت، قدر بدانیم و انتظارم از همگان بویژه مدیران اینست که با حضور در میدان عمل، کارآمدی و فعالیت جهادی، به دنبال جلب رضایت مردم باشند.

در این جلسه سرهنگ پاسدار رضا رنجبر فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، گزارشی از فعالیت های انجام شده ، ارائه کرد و شماری از بسیجیان ستاد استانداری نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

استاندار گیلان ظهر امروز نیز پس از شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر، از نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته بسیج در طبقه همکف استانداری برپا شده، بازدید کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *