22:21 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

تجلیل از کارکنان بسیجی مخابرات بندرآستارا

رشت/کیمیای شمال – به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج ، طی آیینی از کارکنان بسیجی اداره مخابرات شهرستان آستارا تجلیل بعمل آمد .

آیین تجلیل از کارکنان بسیجی اداره مخابرات آستارا با همکاری کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) در محل اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد.

«طهماسب خدابخش» رئیس اداره مخابرات بندر آستارا ، در این آیین با تبریک هفته بسیج به فلسفه تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ و اهمیت تشکیل این نهاد اشاره کرد و افزود: بسیج کلید واژه خودباوری و از خود گذشتگی است و ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند و این تفکر را نه تنها در خط مقدم نبرد حق علیه باطل بلکه در پشتیبانی از جنگ در بین زنان و کودکان نیز به نمایش گذاشتند و امروز بیش از هر زمانی این تفکر می‌تواند راهگشا باشد.

رییس اداره مخابرات بندرآستارا یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، ایثارگران و جانبازان را گرامی داشت و افزود: بسیج در همه عرصه‌ها اعم از عرصه‌های نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و ورزشی حضور مقتدرانه داشته و خواهد داشت.

وی با بیان‌اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل های آینده منتقل شود، تصریح‌کرد:تقدیر و تشکر از عزیزان بسیج نباید محدود به روز و هفته خاصی باشد.

خدابخش به نقش بسیج و بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت به خصوص نسل جوان است.

رییس اداره مخابرات بندر آستارا با تأکید بر حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان‌کرد: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد در جهت حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب میدان‌دار عرصه‌های سرنوشت‌ساز باشد.

گفتنی است، در پایان این آیین از تمامی بسیجیان پایگاه بسیج کارمندی شهید قندی اداره مخابرات شهرستان آستارا با اهدا لوح و هدایا تجلیل شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *