23:15 - May 16, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

ارائه بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت مرتبط با گاز در گیلان

رشت/کیمیای شمال – شرکت گاز استان گیلان در آبان ۱۴۰۰، یک میلیون و ۲۰۶ هزار خدمت را از راه های غیرحضوری به مشترکین و متقاضیان ارائه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری کیمیای شمال به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام ارائه بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت مرتبط با گاز در گیلان، اظهار داشت: این خدمات از راه های سایت اینترنتی، نرم افزار موبایلی، تلفن گویا و دفاتر پیشخوان به مشترکین ارائه شده است.

وی گسترش کمی و کیفی درگاه های ارائه خدمات الکترونیک را برای افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین ضروری دانست و گفت: این شرکت از سال ۱۳۹۸، کلیه خدمات مرتبط با گاز را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین محترم ارائه می کند.

اکبر با اشاره به افزایش روزافزون استفاده کنندگان از تلفن های هوشمند در جامعه بیان کرد: شرکت گاز استان گیلان با اصلاح و به‌روزرسانی مستمر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خود و ارائه ۵۳۷ هزار خدمت از این طریق، تا حد زیادی توانسته است در این حوزه، موثر عمل نماید.

مدیرعامل گاز گیلان همچنین از ارائه بیش از ۳۷۵ هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ۲۷۸ هزار خدمت بوسیله سایت شرکت و بالغ بر ۱۶ هزار خدمت توسط تلفن گویایی ۳۴۱۴ خبر داد و گفت:  در آبان امسال، نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.

وی جلب رضایتمندی مردم را از اهداف بزرگ شرکت گاز عنوان کرد و گفت: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین و متقاضیان به صورت ماهانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار گرفته و نسبت به شناسایی مشکلات و رفع هرچه سریع تر آنها اقدام لازم صورت می گیرد.

اکبر در خاتمه بار دیگر از مردم و مشترکین گاز درخواست کرد تا حتی الامکان از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *