01:22 - May 19, 2024
  • googleplus
  • telegram
  • instagram
  • aparat

هوشیاری ماموران پلیس راه آهن، باند سارقان را منهدم کرد

رشت/کیمیای شمال – سرپرست پلیس راه آهن شمال ۲ از دستگیری ۸ سارق تجهیزات ریلی خبر داد.
سرگرد “علی شهباری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه وقوع سرقت باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی به جد دنبال می‌شود.
وی در ادامه افزود: با توجه به اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی ناشناس در کیلومتر ۲۰۵ ریلی بلاک کوهین – لوشان بر روی راه آب‌های بتنی داخل تونل حضور دارند، بلافاصله ماموران پلیس راه آهن شمال ۲ برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرپرست پلیس راه آهن شمال ۲ با بیان اینکه ماموران پلیس ۳ متهم که به طرز مشکوکی پشت خاکریز داخل تونل مخفی شده بودند را دستگیر کردند اذعان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به تخریب بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ راه آب‌های بتنی تونل‌های راه‌آهن در طول خط ریلی محور قزوین – رشت و سرقت ۶ تن میلگرد اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۵ نفر از همدستان این سارقان در ۳ عملیات جداگانه در کمتر از ۴۸ ساعت و کشف ۱۷۰ کیلوگرم میلگرد به همراه ابزار آلات سرقت در بازرسی از محل دستگیری سارقان اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی میلگرد‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرگرد شهبازی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با مجرمان از شهروندان خواست٬ ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *